چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

در هفته دوم اکران؛

هفت روز تبلیغ یک انیمشن، هفت میلیون دلار

انیمیشن «زندگی پنهان حیوانات خانگی۲»

سینماپرس: فیلم انیمیشن «زندگی پنهان حیوانات خانگی۲» در هفته دوم اکران با ۷ میلیون و ۱۲۰ هزار دلار هزینه تبلیغات یک هفته‌ای رکورددار شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از وِرایِتی،  فیلم انیمیشن «زندگی پنهان حیوانات خانگی۲» در هفته دوم اکران با ۷ میلیون و ۱۲۰ هزار دلار هزینه تبلیغات یک هفته‌ای برای ۱۵۸۸ مورد تبلیغ در ۵۰ کشور رکورددار شد.

این هزینه برای تبلیغات تلویزیونی از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ ماه می برای فیلم سینمایی بلند انیمیشنی «زندگی پنهان حیوانات خانگی۲» پرداخت شده است.

این آگهی تبلیغاتی در شبکه‌های تلویزیونی نظیر «NBC» و «Nick» در زمان پخش برنامه‌های مهم تلویزیونی همچون مسابقات بسکتبال ان‌بی‌اِی و مسابقه «صدای برتر» (The Voice) و در ساعات پربیننده پخش شده است.

فیلم سینمایی «علاءالدین» از کمپانی دیزنی با صرف هزینه ۵ میلیون و ۳۶۰ هزار دلار در مکان دوم گران‌ترین تبلیغ تلویزیونی قرار دارد. این آگهی ۱۱۸۲ بار و در ۴۰ شبکه تلویزیونی روی آنتن رفته است.

فیلم سینمایی «دارک فینِکس» نیز با ۵ میلیون و ۲۷۰ هزار دلار در مکان سوم این فهرست قرار دارد.

«مردان سیاه‌پوش» با ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار و «راکت‌من» با ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در رده‌های بعدی پرهزینه‌ترین تبلیغات تلویزیونی قرار دارند.

جالب اینکه تبلیغات فیلم «مردان سیاه‌پوش» با شاخص ۱۴۱ بالاترین امتیاز را در بین این فیلم‌های با هزینه بالای تبلیغاتی کسب کرده است. این امتیازبندی شامل معیارهایی از قبیل اینکه ۴۱ درصد کمتر از دیگر تبلیغات قطعی داشته است و تعریف قطعی شامل عوض کردن کانال تلویزیونی در حین تبلیغ، سریع رد کردن تبلیغ (fast-forwarding) و خاموش کردن تلویزیون می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.