جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰

بهمن کامیار خبر داد:

آغاز فیلمبرداری «به عقب برنمی گردیم» از مرداد

بهمن کامیار

سینماپرس: بهمن کامیار قصد دارد «به عقب برنمی گردیم» را مردادماه جلوی دوربین ببرد؛ فیلمی طنز که به گفته خودش از بازیگران این ژانر سینمایی بهره می برد.

به گزارش سینماپرس، بهمن کامیار کارگردان «به عقب برنمی گردیم» درباره آخرین وضعیت ساخت این فیلم سینمایی به صبا عنوان کرد: پیش تولید غیررسمی مدتی است آغاز شده و طبق برنامه ریزی های انجام شده مرداد ماه فیلمبرداری که ۴۵ روز خواهد بود آغاز خواهد شد.

تهیه کننده «سد معبر» ادامه داد: پیش تولید رسمی از هفته آینده آغاز می شود و تمام لوکیشین های فیلم در تهران خواهد بود.  

کامیار با اشاره به متفاوت بودن کمدی فیلم  «یه عقب برنمی گردیم» اضافه کرد: فیلم با کمدی های رایج روی پرده متفاوت است، اما فیلمی طنز و با مزه است.

به گفته وی، بازیگرانی که در عرصه کمدی تجربه دارند در این فیلم سینمایی حضور خواهند داشت.

او که با ساخت فیلم های اجتماعی موفقیت هایی داشته است درباره دلیل ساخت این فیلم کمدی اذعان کرد: فیلم های اجتماعی مورد استقبال زیاد قرار نمی گیرند و فیلم هایی که در آن حوزه ساختم در اکران با موقعیت های خوبی روبرو نشد و بازگشت سرمایه نداشتیم به همین دلیل تصمیم گرفتم فیلمی پرمخاطب بسازم تا با سرمایه آن بتوانیم سراغ ساخت فیلم های اجتماعی برویم.

کارگردان در «وجه حامل» در پایان گفت: اگر شرایط برای ساخت فیلم اجتماعی و کمدی همزمان فراهم باشد ترجیح می دهم فیلم اجتماعی بسازم اما متاسفانه شرایط برای ساخت فیلم های اجتماعی چه بعد از تامین سرمایه و چه بعد از بازگشت سرمایه فراهم نیست و فیلم های اجتماعی هم که با فروش خوبی رو به رو شده اند به دلیل آیتم های خاصی است که امثال ما به آن ها دسترسی نداریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.