شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

فراستی خطاب به مشاور روحانی:

آقای آشنا! لطفا در حیطه ما دخالت نکنید!+فیلم

حسام الدین آشنا - روحانی

سینماپرس: فراستی گفت :جناب آشنا معاون ریاست جمهوری راجع به سریالی که امریکایی است نظر دادند. چون این حیطه ماست نه حیطه ایشان پس لطفا در حوزه ما دخالت نکنند همانطور که ما وارد سیاست نمیشویم.

به گزارش سینماپرس، مسعود فراستی در برنامه هفت شب گذشته گفت: جناب آشنا، مشاور عالی رئیس جمهور، در توییتی نوشته‌اند راجع به یک سریال تلویزیونی آمریکایی نظر دادند. از آنجایی که این حیطه ماست و همچنان که ما به حیطه ایشان زیاد دخالت نمی‌کنیم، خوب است که ایشان هم به حیطه ما دخالت نکند. بد است، چرا بد است؟ اولاً اینکه این سریال برخلاف نظر آقای آشنای عزیز و بسیاری از افرادی که دیده‌اند سریال بسیار بدی است. موضوع خیلی التهاب دارد، چرنویل معروف است. این موضوع ملتهب به یک مینی سریال چند قسمتی، تیپیکال آمریکایی تبدیل شده است. یعنی تیپیکال مبتذل که قادر نیست مسئله به این جدی را برای ما تبدیلش کند به چیزی که ببینیم و از آن حس بگیریم و بیاموزیم. واقع چرنوبیل روشن است که مسئولین حکومت آنزمان روسیه مقصر هستند، این مسئله جای حرف ندارد، آمریکایی‌ها طبق معمول از چنین چیزی سوء استفاده می‌کنند برای اینکه بگویند ما به حق هستیم و رقیب (کشور رقیب یعنی روسیه) به ناحق است و دوباره از ترفندهای همیشگی آمریکایی‌اشان استفاده می‌کنند.

سریال قادر نیست مسئله چرنوبیل را برای ما بازسازی و منتقل کند، به جایش همه مسائل آن دوره را در دیالوگ می‌آورد، در تصویر قادر نیست این کار را انجام بدهد. بسیار سریال فکستنی است. یک جمله دارد که آقای آشنای عزیز را گرفته است و بعضی های دیگر را، " آیا حاضرید تاوان دروغ‌هایتان را بپردازید". از این زاویه است که آقای آشنا به همه مدیران و سیاستمداران و دیگر توصیه می‌کند این سریال را ببیند و عبرت بگیرید. این جمله هم که آقای آشنا از آن خوشش آمده جای سئوال دارد. همه باید از خودشان سئوال کنند به خصوص دوستان، آیا حاضرند تاوان دروغ‌هایشان را بپردازند، امیدوارم. لازم بود این را بگویم چون مسئله داغ است و به ما هم مربوط است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.