شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹

به کارگردانی محمود کلاری؛

«ابر و آفتاب» در فرهنگسرای ارسباران نقد و بررسی می‌شود

فیلم ابر و آفتاب

سینماپرس: «ابر و آفتاب» پس از ۲۳ سال در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «ابر و آفتاب» به کارگردانی محمود کلاری محصول ۱۳۷۵ یکشنبه ۲ تیر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران نمایش داده می‌شود و پس از آن با حضور عوامل نقد و بررسی خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک گروه فیلمسازی در روستایی مشغول ساخت فیلمی هستند، آنها کل فیلم را فیلمبرداری کرده‌اند و تنها صحنه پایانی فیلم یعنی مرگ شخصیت اصلی فیلم باقی مانده است، کارگردان فیلم می‌خواهد این صحنه را در هوای آفتابی فیلمبرداری کند و برای این کار دلایل خودش را دارد!؟ اما هوا ابری است و آفتاب در نمی‌آید. در این اثنی خبری از شهر می‌رسد که همه تصمیمات فیلمساز را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

این فیلم بر اساس یک رویداد واقعی ساخته شده است. داستان این فیلم بر اساس وقایعی است که برای مرحوم نقشینه به هنگام ساخت فیلم «ای ایران» ناصر تقوایی رخ داد. امیر پایور، محمدرضا شریفی نیا، سوسن آقا رجبی، پژمان نجات تیموری، سارا امیرخسروی و فرشید دهخدا بازیگران فیلم «ابر و آفتاب» هستند.

محمود کلاری نویسنده و کارگردان، مرتضی شایسته تهیه‌کننده، سیف الله صمدیان عکاس، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل و بازیگران فیلم مهمانان پانصد و دهمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.