دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

آیا نتیجه بخش خواهد بود؟

حقه جدید «انتقام جویان» برای شکست «آواتار»

فیلم انتقام جویان

سینماپرس: فیلم سینمایی «انتقام جویان: پایان بازی» برای رسیدن به میزان فروش فیلم سینمایی «آواتار» حقه جدیدی را رو کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از سینما بِلِند، اوایل اکران فیلم سینمایی «انتقام جویان: پایان بازی» پیش‌بینی می‌شد که این فیلم سینمایی رکوردهای متعددی را از آن خود کند؛ همینطور هم شد. این فیلم تا الان دومین فیلم پرفروش جهان است.

حالا کمپانی سازنده این فیلم قصد دارد آن  را با صحنه‌های جدیدی که گفته می‌شود مدت زمان آن ۶ دقیقه بیشتر از نسخه اصلی است، از این جمعه اکران کند. طبق گفته کوین فیگ رئیس کمپانی سازنده این فیلم، سکانس‌های حذف شده شگفتانه ای را برای هواداران این فیلم سینمایی خواهد داشت.

هنوز نسخه قبلی این فیلم سینمایی در سینماها نمایش داده می‌شود و در این هفته  ۱ میلیون و ۸۹۵ هزار دلار فروش داشته اشت. این فیلم این هفته در رتبه سیزدهم گیشه فروش قرار گرفت و این بدین معناست که در حال سقوط است، اما به طور کامل از دور رقابت‌ها کنار نرفته است.

فروش «انتقام جویان: پایان بازی» در گیشه‌های داخلی از فروش آواتار گذشته است، اما هنوز نتوانسته رکورد فروش ۹۳۶ میلیون دلاری «جنگ ستارگان» را بشکند. طبق آمار منتشر شده «پایان بازی» ۳۸ میلیون و ۳۶۱ هزار دلار دیگر نیاز دارد تا به فروش کلی آواتار برسد. حال باید دید با نمایش صحنه های حذف شده فیلم، کمپانی مارول می‌تواند با ترغیب سینما دوستان خود را به پرفروش‌ترین فیلم جهان تبدیل کند یا این رکورد همچنان در دست «آواتار» می‌ماند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.