جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵

تهیه‌کننده سریال‌های تلویزیونی خبر داد؛

آغاز پیش تولیدرسریال ۴۰ قسمتی «شهید بهشتی» در سال آینده

محمدرضا شفیعی در نشست خبری عوامل سریال سر دلبران

سینماپرس: محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده سریال شهید بهشتی، از آخرین روند نگارش فیلمنامه این مجموعه خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده سریال‌های تلویزیونی، در خصوص روند نگارش و تولید سریال شهید بهشتی به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: فیلمنامه سریال شهید بهشتی این روزها مراحل تحقیق را پشت سر می‌گذارد. تحقیقات برای نگارش فیلمنامه این سریال از دو سال پیش آغاز شده و برای این پروسه سه مرحله پژوهش اولیه و سرفصل‌ها، پژوهش جامع و میدانی و همچنین پژوهش شکلی و دراماتیک در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مرحله نخست پژوهش میدانی است و برای این کار کتاب‌هایی که درباره شهید بهشتی نوشته شده، همچنین مصاحبه‌های همکاران و دوستان ایشان جمع آوری شده است. تولید، مرحله دوم پروسه تحقیقات است که با خانواده و دوستان نزدیک صحبت شده و آنها خاطرات خود را بیان کردند؛ این مرحله تا شهریور ماه ادامه دارد.

تهیه کننده سریال «برادر جان» عنوان کرد: قرار است مرحله نهایی نگارش، یعنی پژوهش شکلی و دراماتیک به موازات طراحی فیلمنامه سریال آغاز و دنبال شود. با پایان مرحله سوم، حدود یک سال نگارش سریال زمان می‌برد و با آماده شدن فیلمنامه، به امید خدا در سال آینده به مرحله پیش تولید خواهیم رسید.

شفیعی درباره تیم نویسندگی این سریال اظهار کرد: تیم تحقیقات این سریال به سرپرستی سعید اصغرزاده کار خود را دنبال می‌کنند و نگارش فیلمنامه بر عهده حسین تراب نژاد و همراهانش است.

گفتنی است زندگی شهید بهشتی دستمایه تولید سریالی ۴۰ قسمتی شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.