سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵

اسامی داوران ۲ بخش جشنواره ملی پویانمایی اعلام شد

 جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران

سینماپرس: هیات داوران دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیون در ۲ بخش معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، اسامی هیات داوران دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران در بخش‌ های «پویانمایی و مجموعه» و «پویانمایی و فیلم کوتاه، نیمه بلند و بلند» اعلام شد.

معرفی داوران بخش پویانمایی، سریال و مجموعه دومین جشنواره ملی پویانمایی

داوران بخش پویانمایی، سریال و مجموعه دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران معرفی شدند.

بر این اساس ناصر گل‌محمدی به عنوان رییس هیات داوران معرفی شد و اسامی اعضای هیات داوری هم بدین شرح اعلام شده است: امیر محمد دهستانی، کیانوش دالوند و عبدالله علیمراد.

معرفی هیات انتخاب بخش‌های پویانمایی، فیلم کوتاه، نیمه بلند و بلند دومین جشنواره پویانمایی 

طبق این گزارش اسامی هیات انتخاب بخش‌های پویانمایی، فیلم کوتاه، نیمه بلند و بلند دومین دوره جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران اعلام شد.

به این ترتیب رییس هیات انتخاب در این بخش، محمد رحیم لیوانی بوده و فاطیما یثربی، معین صمدی، علیرضا کاویان‌راد و حمیدرضا حافظی دیگر اعضای هیات انتخاب هستند.

معرفی هیات داوران بخش‌های پویانمایی، فیلم کوتاه، نیمه بلند و بلند دومین جشنواره پویانمایی ایران

همچنین با توجه به برگزاری دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران، اسامی هیات داوران در بخش‌های پویانمایی، فیلم کوتاه، نیمه بلند و بلند این جشنواره اعلام شد.

بر این اساس محمد رحیم لیوانی ریاست هیات داوران را در بخش‌های مذکور عهده‌دار بوده و مریم کشکولی نیا، کیانوش عابدی و محمدعلی صفورا، دیگر داوران این بخش هستند.  

دومین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی و برنامه‌های عروسکی ایران، تیرماه امسال به میزبانی استانداری کرمانشاه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.