یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸

از سوی رئیس هیات مدیره صورت گرفت؛

تبریک جامعه تهیه‌کنندگان به معاون جدید ارزشیابی و نظارت سینما

سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد

سینماپرس: سیدضیاء هاشمی رییس هیات مدیره جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران انتصاب سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد را به عنوان معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی تبریک گفت.

به گزارش سینماپرس، سیدضیاء هاشمی رییس هیات مدیره جامعه صنفی تهیه‌کنندگان سینمای ایران طی پیامی انتصاب سید محمدمهدی طباطبایی‌نژاد را به عنوان معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی تبریک گفت و همچنین از تلاش‌ها و زحمات ابراهیم داروغه‌زاده معاون پیشین اداره ارزشیابی قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«جناب آقای سید محمد مهدی طباطبائی نژاد حضور و انتصاب‌تان را به عنوان معاون اداره ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی که از معاونت‌های بسیار مهم و کلیدی سازمان سینمایی است و شما را در مواجهه مستقیم و خط مقدم دفاع از حقوق حقه سینمای ایران قرار می‌دهد، ارج می‌نهیم و از قادر متعال می‌خواهیم توفیق و عزتش را نصیبتان فرماید.

جا دارد از همت، تلاش و پشتکار جناب آقای ابراهیم داروغه‌زاده کمال قدردانی را داشته باشیم و توفیق مضاعف شان را به عنوان دبیر جشنواره فیلم فجر آرزو نماییم. امروز خدمت عالمانه و صادقانه به ملت بزرگ ایران، توفیقی است از جانب پروردگار و نعمتی است شایسته سپاسگزاری و شکر به درگاه ربوبی.

امید داریم تمامی عزیزانی که در هر جایگاهی و در هر کجای این مرز و بوم بر مسندی قرار دارند با عملکرد درست و خدمت خالص در پیشگاه الهی و در مقابل مردم نجیب کشور عزیزمان ایران سرافراز و سربلند باشند.

رئیس هیات مدیره. سید ضیاء هاشمی»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.