سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰

سه شنبه ۱۸تیرماه؛

«گاندو» روی آنتن شبکه چهار

آرم شبکه چهار سیما*

سینماپرس: «چرخ» در ششمین قسمت فصل جدید، ساعت ۱۹ امروز، پرونده‌ی گاندوها، این تمساح‌های پوزه‌کوتاه ایرانی را بررسی می کند.

به گزارش سینماپرس، در این قسمت از «چرخ»، سیاوش یالپانیان، مجری-کارشناس میزِ طبیعت برنامه، با باربد صفایی مهرو، خزنده‌شناس گفت‌وگو خواهد کرد.
در این گفت‌وگو قرار است به گاندوها، تمساح بلوچستان ایران پرداخته شود. محلی‌های جنوب سیستان و بلوچستان تمساح مردابی ساکن در منطقه‌شان را گاندو می‌نامند؛ کروکودیلی که برخلاف دیگر اعضای خانواده‌اش خجالتی است و با انسان کاری ندارد.
در بخش دیگری از برنامه، سیدامیر سادات‌موسوی، روزنامه‌نگار علم، بهترین پادکست‌های علمی برای شنیدن در تابستان را معرفی می‌کند. گزارش بهزاد یوسفی از هیومن پارک موزه‌ی دارآباد یکی دیگر از بخش‌های ششمین قسمت فصل ششم برنامه‌ی «چرخ» است.
مجله‌ی تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده بررسی و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان، مسائل روزمره‌ی زندگی را واکاوی می‌کند.
«چرخ» در تابستان امسال در سه روز یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، از ساعت ۱۹ به‌صورت زنده از شبکه‌ی چهار پخش می‌شود. حافظ آهی اجرای برنامه را به عهده دارد و الهه بهبودی و محمد جباری تهیه‌کننده و سردبیر برنامه‌ی «چرخ» هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.