چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱

در آستانه یک همکاری مشترک؛

بازیگران «برکینگ بد» همه را سر کار گذاشتند

سریال برکینگ بد

سینماپرس: برایان کرانستون و ارون پال بازیگران اصلی سریال محبوب «برکینگ بد» سرانجام در یک پروژه مشترک دیگر همکار شدندکه البته این پروژه برخلاف تصور هیچ ربطی به «برکینگ بد» ندارد!

به گزارش سینماپرس به نقل از آسوشیتدپرس، تصویری که بازیگران سریال «برکینگ بد» در دو هفته اخیر در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بودند این تصور را ایجاد کرده بود که این سریال باید ادامه پیدا کند، و آنها در ادامه این سریال باز هم با هم بازی می‌کنند. اما این یک سوء‌تفاهم بزرگ برای همه بود؛ از مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی تا سایت‌های معتبر سینمایی!

در واقع باید گفت دو بازیگر مشهور این سریال یعنی برایان کرانستون و ارون پال قرار است در یک پروژه دیگر در کنار هم باشند و این پروژه چیزی نیست جز تولید یک محصول تجاری نوشیدنی.

دو هفته پیش برایان کرانستون و ارون پال بازیگران سریال تلویزیونی «برکینگ بد» با انتشار عکسی مشترک در شبکه‌های اجتماعی، قصد اعلام خبری را داشتند که از آن به عنوان آغاز یک پروژه سینمایی جدید برداشت شد.

هر یک از آن‌ها در صفحه‌های شخصی خود در اینستاگرم و توئیتر تصویر دو «خر خندان» را با یک شرح کوتاه «به‌زودی» به اشتراک گذاشتند.

این عکس طرفداران آن‌ها را به هیجان آورد و شایعه تولید فیلم جدید برکینگ بد به واقعیت نزدیک‌تر شد. بسیاری از سایت‌ها و نشریات هنری نیز این موضوع را بازتاب دادند و مطالب مختلفی را درباره جدی بودن این پروژه سینمایی مطرح کردند.

برکینک بد یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی دهه اخیر است که میلیون‌ها بیننده در سراسر جهان داشت و جوایز هنری زیادی دریافت کرد.

دیروز برایان کرانستون در اینستاگرام با لحنی جالب توضیح داد که همه چیز به ۳ سال پیش بازمی‌گردد که این دو که چند سال با هم به صورت مشترک در سریال مشهور «برکینگ بد» بازی کرده‌بودند وقتی در یک بار نشسته بودند به این نتیجه رسیدند که باید همکاری خود را در زندگی ادامه دهند و از آنجا که در بار بودند به این نتیجه رسیدند که تولید یک نوشیدنی بهترین زمینه مشترک است. به دنبال آن آنها به مکزیک رفتند و در دهکده‌های مختلفی چرخیدند و سرانجام یک دهکده نیمه متروک و کوچک را بهترین جا برای محصولشان انتخاب کردند. حالا این نوشیدنی با عنوان «دو مرد» به زبان مکزیکی البته و با لوگوی دو خر وارد بازار شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.