سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

مهدی فرجی خبر داد؛

آقاخانی به‌دنبال لوکیشن کردنشین برای «نون. خ» /نگارش فصل۲ ادامه دارد

مجموعه تلویزیونی« نون خ»

تهیه‌کننده سریال «نون. خ» از بازدید سعید آقاخانی از مناطق کوهستانی استان‌های کردستان و کرمانشاه برای انتخاب لوکیشن‌های فصل دوم این سریال خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال «نون. خ» که قرار است فصل دوم آن به کارگردانی سعید آقاخانی برای ماه رمضان ۹۹ آماده شود، درباره وضعیت فعلی این سریال به مهر بیان کرد: قسمت‌های اولیه سریال «نون. خ» اکنون در حال نگارش است که قرار است در ۲۵ قسمت نوشته شود.

وی ادامه داد: این سریال ماه رمضان سال آینده روی آنتن شبکه یک می‌رود و فکر می‌کنم از یکی دو هفته دیگر به طور رسمی پیش تولید این سریال را شروع می‌کنیم.

این تهیه‌کننده با اشاره به حضور دیگر بازیگران نیز گفت: انتخاب بازیگران جدید نیز در دستور کار است و سعید آقاخانی کارگردان سریال به شکلی جدی مشغول بررسی شرایط تولید است، او سفرهایی هم به کردستان و کرمانشاه برای بازبینی لوکیشن‌ها داشته است.

فرجی با اشاره به همکاری استانداری دو استان کردنشین اظهار کرد: از طرف استانداری کرمانشاه و کردستان علاقمندی‌هایی برای تولید این سریال در کوهستان‌های مناطق کردنشین وجود دارد و حتماً امسال بخش مهمی از سریال را در این استان‌ها تولید خواهیم کرد و بیشتر از ظرفیت جغرافیایی این استان‌ها استفاده خواهیم کرد.

تهیه کننده «نون. خ» درباره ترکیب بازیگران این فصل از سریال نیز گفت: ما همچنان از بازیگران و هنرمندان بومی استفاده می‌کنیم، ترکیب اصلی بازیگران تغییر نخواهد کرد ولی بازیگران جدیدی به سریال اضافه می‌شوند.

فصل اول سریال «نون. خ» با محوریت شخصیت‌های کرد نوروز امسال از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

در این سریال بازیگرانی از جمله سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، صبا ایزدپناه، هدیه بازوند و… به ایفای نقش پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.