سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

امروز با حضور اصحاب رسانه صورت گرفت؛

رونمایی از سامانه شفافیت مالی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور

رونمایی از سامانه شفافیت مالی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور

سینماپرس: سامانه شفافیت مالی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور امروز با حضور مسئولان و اصحاب رسانه رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، نشست «رونمایی از سامانه (رصد)؛ سامانه شفافیت مالی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور» امروز (سه شنبه) ۲۵ تیرماه برگزار شد.

محمدی مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور پیرامون سامانه شفافیت مالی گفت:در سال‌های اخیر سعی کرده ایم که در حوزه مالی همواره یک رویکرد شفاف و قابل رؤیت برای عموم داشته باشیم و امیدواریم که اتفاقی که امروز در اتحادیه رخ می‌دهد در دیگر مجموعه‌های قرآنی نیز شکل بگیرد چراکه بنده به شخصه چنین طرحی را  به صورت آنلاین به مردم گزارش می دهم تا در دسترس عموم باشد.

وی افزود:جایی را سراغ ندارم به محض اینکه اعتبار نهادی تخصیص داده شود در سامانه قابل رؤیت باشد و همچنین، هزینه‌کرد این اعتبار نیز به صورت آنلاین در سامانه قابل مشاهده باشد.

محمدی گفت: افراد می‌توانند به راحتی با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیه و مراجعه به لینک سامانه شفافیت مالی آن به راحتی و به صورت آنلاین در جریان تخصیص اعتبارات و هزینه‌کرد آن در اتحادیه قرار بگیرند.

وی بیان کرد: این سامانه از یک طرف میزان اعتبار دریافتی و واریزی به اتحادیه را مشخص می‌کند و در طرف مقابل نیز میزان هزینه‌کرد این اعتبار هر روز در آن درج می‌شود که در تمام این مراحل نیز اسناد مختلفی که این فرآیند را شکل می‌دهند، قابل رؤیت و آپلود خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: تمام قراردادها با دستگاهی که اعتبار را برای اتحادیه واریز کرده‌اند و نیز قراردادهایی که ما با نهادها و مؤسسات مختلف و اتحادیه‌های استانی خود داریم قابل رؤیت است و حتی سند واریزی بانکی اتحادیه نیز از طریق این سامانه قابل مشاهده است.

وی ادامه داد:سیاست قطعی و حتمی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور ایجاد فضای وحدت و همدلی و همکاری و هم افزایی با سایر نهادها و دستگاه‌ها و هر مجموعه قانونی دیگری است. در این زمینه نیز دست همکاری را به سوی هر مجموعه‌ای که به دنبال رفع مشکلات و موانع مؤسسات باشد دراز کرده‌ایم و انتطار داریم همه فارغ از اختلاف نظرها به دنبال ارتقای جایگاه مؤسسات باشیم.

محمدی در خصوص برگزاری مجمع عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور عنوان کرد:شانزدهمین مجمع عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در روزهای ۲۷ و ۲۸ تیرماه در مجتمع فرهنگی ـ اردویی شهید باهنر تهران برگزار می‌شود. در این مجمع ۳۰۰ نفر از نمایندگان مؤسسات و اتحادیه‌های استانی سراسر کشور حضور دارند و هر استان براساس ضوابط مصوب، سهمیه خاص خود را دارد که نمایندگان حاضر در این مجمع به نمایندگی از استان مربوطه شرکت می‌کنند.

وی گفت:این مجمع از صبح پنج‌شنبه، ۲۷ تیرماه، با برگزاری مجمع عمومی، ارائه گزارش عملکرد و تراز مالی اتحادیه آغاز و در ادامه با ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات مدیران مؤسسات قرآنی ادامه خواهد یافت.

بخش دیگر برنامه‌های روز نخست این مجمع نیز تصویب طرح و برنامه‌های کلان و ارائه تراز مالی اتحادیه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.