دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳

مرضیه صدرایی؛

بازیگر «محله گل و بلبل» به جشنواه «نوایش» می‌رود

جشنواره نمایش‌های کوتاه رادیویی «نوایش»

سینماپرس: بازیگر مجموعه برنامه «گل و بلبل» در جشنواره «نوایش» شرکت می‌کند.

به گزارش سینماپرس، «مرضیه صدرایی» بازیگر مطرح رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون که علاوه بر حضور فعال در رادیو نمایش از بازیگران اصلی مجموعه تلویزیونی پرطرفدار «گل و بلبل» نیز بوده است، برای حضور در بخش حرفه‌ای سومین جشنواره نمایش‌های رادیویی «نوایش» اعلام آمادگی کرد.

 صدرایی در این باره به فارس گفت: با توجه به اینکه من صرفا در بخش بازیگری فعال هستم، چنانچه کارگردانی بخواهد نمایشی کوتاه برای شرکت در این جشنواره بسازد و از من دعوت کند با کمال میل می‌پذیرم.

این هنرمند نام آشنا از حضور مردم علاقه‌مند به نمایش‌های رادیویی در بخش مردمی سومین جشنواره نمایش‌های رادیویی «نوایش» استقبال کرد و گفت: بارها در مواجهه به مخاطبان رادیو و گفت‌وگو با آنها از میزان علاقه‌شان به نمایش‌های کوتاه رادیویی باخبر شده‌ام و خوشحالم که آنها هم می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مرضیه صدرایی در پایان پیشنهاد داد: واحد ۱۶۲ روابط عمومی سازمان صدا و سیما می‌تواند در شناساندن هر چه بهتر سومین جشنواره نمایش‌های کوتاه رادیویی «نوایش» با رادیو نمایش همکاری کند چرا که این اتفاق به طور مستمر برای برنامه‌های تلویزیونی می‌افتد و آنها می‌توانند با دعوت کردن از بازیگران سریال‌های متنوع رادیویی در این واحد هم در اطلاع رسانی این جشنواره به ما کمک کنند هم پلی برای ارتباط ما با مخاطبان علاقه‌مند نمایش‌های رادیویی باشند.

بر اساس این خبر،   این روزها رادیو نمایش در حال جمع‌آوری آثار بخش حرفه‌ای و مردمی برای شرکت در سومین جشنواره نمایش‌های کوتاه رادیویی «نوایش» است و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فراخوان و نیز شرکت در این جشنواره به سایت :www.radionamayesh.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.