دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸

در نشست خبری عنوان شد؛

هرمزگان میزبان سومین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیون شد

علی دارابی

سینماپرس: نشست خبری امضای تفاهمنامه برپایی سومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیون در هرمزگان برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، نشست خبری امضای تفاهمنامه سومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی با حضور دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی و فریدون همتی استاندار هرمزگان روز دوشنبه ۳۱ تیرماه برگزار شد.

دارابی در این مراسم گفت: دومین جشنواره ملی پویانمایی را در کرمانشاه برگزار کردیم و شاهد اتفاقات خوبی بودیم. حدود ۹۲۰ اثر که به جشنواره ارسال شده بود، از بخش خصوصی بود. ما در کنار برگزاری این جشنواره در استان‌ها به توسعه گردشگری هم توجه می‌کنیم. حتی استاندار کرمانشاه مطرح کرد که برگزاری این جشنواره یک شناسنامه فرهنگی برای استان کرمانشاه ایجاد می‌کند.

وی عنوان کرد: سومین دوره جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی را در استان ساحلی هرمزگان برگزار خواهیم کرد و به عنوان سومین میزبان این جشنواره معرفی می شود.

معاون امور استان‌های رسانه ملی بیان کرد: اولویت رسانه ملی توسعه فعالیت رسانه ای استان‌های مرزی است و انتخاب هرمزگان از این جهت بسیار اهمیت دارد. البته جشنواره پویانمایی سال ۹۹ به دلیل همزمانی با ایام محرم و صفر، نیمه دوم سال برگزار خواهد شد.

همتی استاندار هرمزگان هم گفت: تمام تدارکات لازم را برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره انجام خواهیم داد. در بیشتر ایران ظرفیت‌های گردشگری و تولیدی فراوانی وجود دارد و این جشنواره را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم حرکت بزرگی در زمینه اشتغالزایی و توسعه کسب و کار در استان هرمزگان باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.