سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

در پی آسیب جدی یکی از بلدکاران؛

فیلمبرداری سریع و خشن متوقف شد

مجموعه سینمایی «سریع و خشن»

سینماپرس: روز گذشته به دلیل آسیب دیدگی شدید یکی از بدلکاران فیلم سینمایی «سریع و خشن»، ساخت این فیلم برای مدتی متوقف شده است.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، روز گذشته پلیس و نیروهای متخصص پزشکی در پی آسیب دیدگی یکی از عوامل فیلم سینمایی «سریع و خشن ۹» به استودیو لیوسدن کمپانی برادران وارنر اعزام شدند.

سخنگوی کمپانی یونیورسال که در پشت صحنه این فیلم حضور داشته گفت:امروز یک آسیب دیدگی در سر صحنه سریع و خشن در استودیو لیوسدن داشتیم که مربوط به یکی از بدلکاران ما می‌شد. به همین خاطر فیلمبرداری را در آن روز متوقف کردیم تا بر روی اوضاع تمرکز کنیم.

این سخنگو اضافه کرد: یک آمبولانس به همراه سه مامور و همچنین اورژانس هوایی در مدت کوتاهی بعد از رخ دادن این حادثه تا قبل از نیمه روز به این استودیو رسیدند. آسیب دیدگی این بدلکار به دلیل افتادن از ارتفاع بوده است.

سریع و خشن ۹ بازیگرانی همچون، وین دیزل، میشل رودریگز، جردانا بروستر، تایرس گیبسون، کریس بریج، ناتالی امانوئل، جان سینا، هلن میرن و چارلیز ترون را در خود می‌بیند. معلوم نیست که ایا در هنگام رویداد این حادثه بازیگران اصلی این فیلم حضور داشته اند یا نه. پیش از از این گفته شده بوده که سریع و خشن در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۹۹) اکران می‌شود.

استودیو لیوسدن که این حادثه در آن رخ داده است به خاطر فیلم‌هایی همچون تمام هشت فیلم «هری پاتر» و همچنین چشم طلایی، شوالیه تاریکی و تلقین شناخته می‌شود. فیلم‌هایی که قرار است در آینده در این استودیو ساخته شوند شامل «گربه ها»، «زن شگفت انگیز» و «جادوگران» می‌شود.

گفتنی است در اوایل این ماه نیز یکی از استودیوهای این کمپانی دچار آتش سوزی شده بود که با تلاش ۱۵ ساعته آتش نشان‌ها این آتش سوزی مهار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.