دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶

تهیه کننده «دو قلوها» مطرح کرد:

فیتیله ای‌ها در مجموعه «دو قلوها» حضوری متفاوت‌تر از قبل دارند

مجموعه دوقلوها

سینماپرس: بصیری گفت:مجموعه تلویزیونی «دو قلوها» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو با مشارکت وزارت بهداشت تهیه و تولید می‌شود.

به گزارش سینماپرس، مهدی بصیری تهیه کننده به باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون برنامه «دوقلو ها» گفت: برنامه «دوقلوها» کار جدید و متفاوتی است و با کارهای قبلی علی فروتن، محمد مسلمی و حمید گلی فاصله دارد.

وی ادامه داد: علی فروتن، محمد مسلمی و حمید گلی حدود دو دهه است که در تلویزیون با عموهای فیتیله‌ای شناخته می‌شوند و پس از مدت‌ها با مجموعه تلویزیونی «دو قلوها» به تلویزیون آمدند.

این تهیه کننده عنوان کرد:فیتیله ای‌ها در مجموعه «دو قلوها» حضوری متفاوت‌تر از قبل دارند و این بار بر خلاف گذشته در قالب یک مجموعه نمایشی با قصه و شخصیت‌هایی جدید حضور پیدا کردند.

بصیری در خصوص هدف این برنامه عنوان کرد: یک پروژه نمایشیِ جذاب کمدی با گروهی از بازیگران با تجربه و یک گروه برنامه‌ساز باعث شده استقبال خوبی را از طرف مخاطبان داشته باشیم، این برنامه در صدد ترویج و فرهنگ‌سازی در حوزه سلامت و بالا بردن سطح سواد سلامت افراد جامعه است.

لاله صبوری، سعید امیرسلیمانی، سیاوش چراغی پور و محمد شیری از دیگر بازیگران اصلی هستند. همچنین در هر قسمت باتوجه به داستان آن قسمت، یک بازیگر مهمان دارد که می‌تواند یک شخصیت محبوب اجتماعی و فرهنگی مانند شایان مصلح یا سامان گلریز باشد یا بازیگری مانند مریم سعادت که در یک قسمت وارد و پایان آن قسمت از داستان خارج می‌شود.

دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از:
کارگردان: جمشید بیات ترک، مشاور تهیه کننده: معصومه فرد شاهین، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: حسین دیردار، مدیر تولید: سید رسول حاتمی، مدیر تصویربرداری: افشین گودرزی، طراح لباس: الهام شعبانی، طراح صحنه: بهزاد جعفری، طراح گریم: مجید اسکندری، صداگذار: امین شریفی، مدیر صدابرداری: علی ذوالفقاری، تدوین: رضا شهبازی عکاس: پوریا هنرمند، مدیر مالی: فرشته رحیم زاده

مجموعه تلویزیونی «دو قلوها» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو با مشارکت وزارت بهداشت تهیه و تولید می‌شود که این برنامه هرروز ساعت ۱۸:۴۵ روی آنتن می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.