سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

با اضافه شدن بخش بین‌الملل صورت گرفت؛

ثبت سند برگزاری جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما در اردیبل

اعضای شورای عالی جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما

سینماپرس: معاون امور استان‌های رسانه ملی، استان اردبیل را به‌عنوان بیست و سومین میزبان جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما معرفی کرد.

به گزارش سینماپرس، تفاهمنامه بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز میان علی دارابی معاونت امور استان‌های سازمان و اکبر بهنام جو استاندار اردبیل امضا و استان اردبیل به عنوان بیست و سومین میزبان این جشنواره معرفی شد.

معاون امور استان‌های رسانه ملی در طی نشستی که در این راستا برگزار شد، گفت: شبکه‌های استانی و جشنواره تولیدات مراکز استانی رسانه ملی سبب ایجاد فضایی نشاط‌انگیز و نگرش مثبت و تازه‌ای به استان‌های مختلف کشور شده‌اند.

وی افزود: کمک به توسعه استان‌های میزبان یکی از اهداف مهم برپایی این جشنواره است و اولویت ما در برگزاری جشنواره‌ها ایجاد رونق و معرفی توانمندی استان‌های کم برخوردار است.

 دارابی با اشاره به استفاده از همه ظرفیت‌های فرهنگی اردبیل ابراز کرد: تاریخ اردبیل سرشار از جاذبه‌های تاریخی و مذهبی، توانمندی‌های فراوان است و این استان چهره‌های ماندگار تاریخی، هنری و فرهنگی فراوانی دارد که این ویژگی‌ها ما را برای انتخاب استان ترغیب کرد.

 معاون امور استان‌های رسانه ملی با اشاره به پشت سرگذاشتن دومین جشنواره ملی پویانمایی و آثار فرهنگی آن متذکر شد: برپایی هفته فرهنگی هنری در استان‌ها که هم‌زمان با برنامه‌ریزی جامع در ایام برپایی جشنواره تولیدات مراکز رخ می‌دهد موجب ارتقای فرهنگی استان و معرفی ظرفیت‌های آن خواهد شد.

دارابی با تاکید بر برپایی هرچه باشکوه این جشنواره مهمترین ویژگی دوره بیست و سوم را اضافه شدن بخش بین‌الملل دانست و گفت: در این دوره شاهد تولیدات مشترک با کشورهای همسایه خواهیم بود و استان اردبیل نخستین میزبان بخش بین‌الملل خواهد بود.

در ادامه بهنام جو استاندار اردبیل گفت: تشکر می‌کنم که این فرصت طلایی را به استان اردبیل دادید و میزبانی ما را برای برگزاری بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها پذیرفتید.

وی با پراهمیت دانستن برگزاری جشنواره تاکید کرد: اردبیل قطب گردشگری در شمال ایران است و به دلیل مرزی بودن این استان، توانایی جذب گردشگر یکی از امتیازات آن به شمار می‌رود.

بهنام جو تاکید کرد: معرفی اردبیل از سوی برنامه‌سازان و هنرمندان رسانه ملی فرصتی است تا با جذب سرمایه‌گذاران فرهنگی و اقتصادی این استان بیش از پیش توانمندی‌هایش را مغتنم بشمارد.

وی در پایان گفت: قطعا برپایی جشنواره در این استان زحمات زیادی دارد اما میزبانی گرم ما سبب می‌شود حضور برنامه سازان با کشف استعدادهای فرهنگی همراه شود و دستاوردهای خوبی نصیب همه شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.