سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲

تهیه کننده برنامه خبر داد؛

ثبت‌نام ۲۰۰ هزارنفر برای فصل دوم «ستاره‌ساز»

برنامه «ستاره ساز»

سینماپرس: فرحانی درباره شروع فصل دوم برنامه ستاره‌ساز گفت: با توجه به اینکه ۲۰۰ هزار ثبت‌نام برای حضور در فصل دوم برنامه داشته‌ایم و با کمی فاصله زمانی، فصل دوم را تولید خواهیم کرد. حدود ۲۰۰ هزار ثبت‌نام رقم عجیبی است، از این میان، حدود ۱۰۰ هزار نفر ثبت‌نام را تکمیل کردند و بر این اساس از چند روز دیگر کار بازبینی‌ها شروع می‌شود.

به گزارش سینماپرس، فصل اول برنامه «ستاره‌ساز» که از شبکه ۳ سیما روی آنتن می‌رفت و استعدادیابی نوجوانان در حوزه فوتبال و رقابت‌های فوتبالی بود، هفته گذشته با برگزاری فینال و اهدای ۱۰۰ میلیون تومان به نفر اول به پایان رسید. فرحانی درباره شروع فصل دوم برنامه ستاره‌ساز به مهر گفت: «فصل دوم «ستاره‌ساز» نیز با همین روند پیش خواهد رفت و شرکت‌کننده‌ها از شهرستان‌ها و روستاها انتخاب می‌شوند.» وی با اشاره به ثبت‌نام اولیه شرکت‌کننده‌ها در فصل دوم با توجه به اینکه هفته گذشته آخرین قسمت از فصل اول برنامه پخش شده است، توضیح داد: «با توجه به اینکه ۲۰۰ هزار ثبت‌نام برای حضور در فصل دوم برنامه داشته‌ایم و با کمی فاصله زمانی، فصل دوم را تولید خواهیم کرد. حدود ۲۰۰ هزار ثبت‌نام رقم عجیبی است، از این میان، حدود ۱۰۰ هزار نفر ثبت‌نام را تکمیل کردند و بر این اساس از چند روز دیگر کار بازبینی‌ها شروع می‌شود.» فرحانی در واکنش به ترکیب داوران برنامه و اینکه تغییری در فصل جدید خواهند داشت یا خیر نیز توضیح داد: «تا این لحظه ترکیب داوران عوض نخواهد شد.» او همچنین با اشاره به خروجی مسابقه ستاره‌ساز و نتیجه‌ای که برای شرکت‌کننده‌ها داشته، بیان کرد: «چند نفر از این بچه‌ها از طریق همین برنامه وارد تیم‌های حرفه‌ای لیگ برتر شدند. تیم‌هایی مثل استقلال و سایپا و باقی بچه‌ها هم پیشنهادهای خوبی داشتند.»

*فرهیختگان

نظرات

  • محمدرضاتباینی ۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۲۱:۰۳
    3 0
    سلام خیلی ممنون بابت این برنامه عالی و خسته نباشید به همه.اول ابنکه بخدا من استعداد ستاره شدن دارم و قسم میخورم بقران بیام اونجا منو همون تست اول قبول میکنن من از بچگی پدر نداشتم و روی پای خودم ایستادم الان برای اینکه خرج خانواده ام رو بدهم بخدا صبح ساعت ۸ میرم تا ۱۲ونیم شب کار میکنم.البته اینو نگفتم که دلتون بسوزه چون فک میکنین دروغه ولی من استعداد دارم بخدا دارم.اما داخل فیلم خب نمیشه که خودمونو نشون بدیم چون جایی نداشتیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.