دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱

در نخستین حضور جهانی؛

فیلم کوتاه «ریست» به آمریکا می رود

فیلم سینمایی ریست-تعارض

سینماپرس: فیلم کوتاه «ریست» به نویسندگی و کارگردانی علی شمس و تهیه کنندگی حسن هندی و آرش عباسی در نخستین حضور جهانی خود به اولین دوره جشنواره اَلدِر در آمریکا راه یافت.

به گزارش سینماپرس، فیلم کوتاه «ریست» به نویسندگی و کارگردانی علی شمس و تهیه کنندگی حسن هندی و آرش عباسی که نیمه دوم سال گذشته مقابل دوربین رفته بود، با اتمام مراحل فنی اش در نخستین حضور جهانی خود به اولین دوره جشنواره بین المللی اَلدِر در آمریکا راه یافت.

جشنواره بین المللی فیلم کوتاه اَلدِر (AISFF) به جشن فیلم کوتاه اختصاص دارد و یک رویداد چند روزه است که از بیست و ششم تا بیست و نهم سپتامبر در شیکاگو، ایالت ایلینویز برگزار می شود و به حمایت از فیلمسازان اختصاص دارد و به آنها فرصتی می دهد تا آثارشان را به نمایش بگذارند و بکوشند الهام بخش ترین و تأثیرگذارترین صدای خود را از طریق آثار خود به گوش مخاطبان خود برسانند.

پخش بین المللی «ریست» به عهده گروه پخش شمید با مسئولیت نوید نیکخواه آزاد است.

معصومه عزیز محمدی، آروین عدنانی و رایکا ابراهیمی بازیگران این اثر هستند.

«ریست» نوشته علی شمس داستان کسانی است که جز خودشان کسی را ندارند. شمس در جشنواره‌ تئاتر فجر سال گذشته توانست جایزه بهترین نمایشنامه را از آن خود کند.

پیش از این فیلم کوتاه «سورپرایز» به کارگردانی علی شمس و تهیه کنندگی حسن هندی توانست در فستیوال های مهمی چون فیلم گرانادا، ود میلان، گلوب سینما فرانسه، مدیا فستیوال مجارستان، مراکش و… حضور پیدا کند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: ایمان سرمستی، مدیر صدابرداری: فرشید احمدی، دستیار و برنامه ریز:سمیرا شکوری، طراحی و ترکیب صدا: اردلان کیان ارثی، تدوین: علی فتحی تصحیح رنگ: سامان مجدوفایی دستیار: پگاه حامد مسترینگ: آرش کاظم زاده – مهدی فرهنگ، مدیر تولید: حسین هندی، طراح گریم: ثمین سالک، عکس: محسن هندی طراح پوستر:حامد کاظمی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.