چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹

روی آنتن شبکه چهار؛

بزرگداشت استاد نصیریان در «یک گذر یک خاطره»

علی نصیریان در مراسم تشییع پیکر مرحوم «جمشید مشایخی»

سینماپرس: بخش «یک گذر یک خاطره» این هفته «شب سینما» به بزرگداشت استاد علی نصیریان اختصاص یافته است.

به گزارش سینماپرس، «شب سینما» از مجموعه «شب‌های هنر» پنجشنبه شب‌ها با اجرای دکتر امیرحسن ندایی روی آنتن می‌رود، این هفته به موضوع قهرمان در دفاع مقدس و تاثیر آن بر سبک زندگی اختصاص یافته است.

در میز گفت و گوی این برنامه ندایی مجری کارشناس میزبان منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما و مهدی سجاده چی فیلم نامه نویس می‌شود و با آن‌ها درباره موضوع برنامه گفتگو می‌کند.

بزرگداشت استاد نصیریان در «یک گذر یک خاطره» شبکه ۴

در بخش دیگر برنامه، گزارشی از الهام باقری ادبیات پژوه، سیدحامد حسینی تهیه کننده سینمایی‌های «سرو زیر آب» و «ملکه» و مهدی حسینی تدوینگر پخش می‌شود.

عرفان قاسمی در بخش میزخبر علاوه بر مروری بر جدیدترین اخبار هفته سینما با علیرضا رئیسیان تهیه کننده فیلم «مردی بدون سایه» درخصوص آغاز اکران آن و محتوای فیلم به صورت تلفنی صحبت می‌کند. همچنین با غلامرضا فرجی رئیس شورای صنفی نمایش در خصوص آخرین فیلم‌های اکران شده به صورت تلفنی گفت و گو می‌ کند.

در بخش «یک گذر یک خاطره» شب سینما که به بزرگداشت پیشکسوتان سینما اختصاص دارد، این هفته (۱۷ مرداد) به سراغ قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بازیگر ایرانی رفته که بیش از پنج دهه در سینما، تئاتر و تلویزیون حضوری فعال و مستمر داشته است. علی نصیریان بازیگر هشتاد و پنچ ساله سینما و تلویزیون ایران، چهره ماندگاری که نقش هایش در فیلم‌های «هزاردستان»، «گاو»، «سربداران»، و «بوی پیراهن یوسف» هرگز از یاد مخاطبانش پاک نخواهد شد در این گفت وگوی صمیمی استاد نصیریان از زندگی و فعالیت‌های هنری اش می‌گوید.

«شب سینما» به تهیه کنندگی حمیدرضا توسلی محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که پنجشنبه شب‌ها ساعت ۲۳ به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.