یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

با احتمال تغییر بازیگران نقش اصلی؛

فصل سوم «از سرنوشت» به کارگردانی خردمندان مقابل دوربین می رود

سریال از سرنوشت

سینماپرس: محمدرضا خردمندان کارگردان فصل سه سریال «از سرنوشت» به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان شد.

به گزارش سینماپرس، فصل اول این سریال به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فصل دو به کارگردانی علیرضا بذرافشان مقابل دوربین رفت و حالا فصل سوم این سریال را محمدرضا خردمندان کارگردانی خواهد کرد.

گروه تولید هم اکنون مشغول انتخاب بازیگران این فصل هستند و این احتمال وجود دارد تا بازیگران نقش اصلی نیز در این فصل تغییر کنند و بسته به نظر کارگردان دارد.  

مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال به ایفای نقش می‌پردازند و به تناسب داستان بازیگران چهره دیگری نیز به این سریال اضافه خواهند شد.

راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی از دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می‌کنند. همچنین فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال هستند.

این سریال ۵۰ قسمتی توسط جمعی از نویسندگان به سرپرستی محمد محمود سلطانی و نویسندگی روح ا... صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید خواهد شد.

قصه «از سرنوشت» به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان پیرامون سرنوشت دو کودک از سن کم تا جوانی است و زندگی آنها را در پرورشگاه نشان می‌دهد. محوریت این سریال امید بخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزوها است.

به گزارش فارس، سریال ۵۰ قسمتی «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان در سه فصل برای پخش از شبکه دو سیما تهیه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.