یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷

علی اوسیوند مطرح کرد:

آثار سیمای استانی باید قابلیت پخش سراسری داشته باشند

علی اوسیوند در نشست خبری فیلم سینمایی«شرفناز»

سینماپرس: علی اوسیوند بازیگر تلویزیون از تاثیر جشنواره تولیدات مراکز استان ها و اهمیت آن در رسانه ملی گفت.

به گزارش سینماپرس، علی اوسیوند بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان های صدا و سیما که در شهر بجنورد برگزار شددرباره تاثیر این جشنواره ها به صبا گفت: اگر برای این برنامه ها برآورد خوبی از نظر مالی در نظر گرفته شود، می توان انتظار داشت که اتفاقات خوبی هم در این زمینه رخ بدهد. این برآورد لازم نیست خیلی بالا باشد اما همین که در شأن آن استان، بازیگر و عواملی که سرکار می آیند باشد، سرمایه گذاری خوبی است.

وی درباره حضور بازیگران در تولیدات استانی گفت: در این شرایط همه حاضرند کار کنند و خود من هم در سیمای استان ها حضور داشتم و باز هم کار می کنم، چون فرقی نمی کند. سیمای مراکز استان ها هم برای همین مملکت است و خیلی اوقات آثار آن ها در شبکه های سراسری روی آنتن می رود و مخاطبان زیادی را به خود جلب می کنند.

اوسیوند اضافه کرد: این که گاهی می گویند فلان شبکه استانی بیننده ندارد و دیده نمی شود، حرف غلطی است و با نگاهی به آمار مخاطبان این تولیدات متوجه می شوید که واقعاً این طور نیست. در همه این شبکه ها اگر با برنامه ریزی و همان برآوردی که گفته شد پیش بروند، می بینید که همین شبکه ها می توانند تولیدات خیلی از شبکه های سراسری را هم پرکنند.

این بازیگر تلویزیون در پایان با اشاره به اهمیت  تولیدات استان ها بیان کرد: نباید بگوییم که چون فلان شبکه برای مرکز یک استان است، پس با آن به شکل ضعیف تری از نظر مالی و شرایط برخورد کنیم. اگر این اتفاق بیفتد، کارها از نظر سطح علمی، کیفی و… پایین می آید، به همین دلیل باید این نگاه به گونه ای باشد که هر اثر استانی قابلیت پخش از شبکه های سراسری را داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.