شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

مستندهای؛

«قصه بلوار» و «دیوار آبی» در مشهد روی پرده می‌روند

مستند قصه بلوار

سینماپرس: مستندهای «قصه بلوار» و «دیوار آبی» که در «هنروتجربه» درحال اکران هستند، شنبه دوم شهریور در پردیس هویزه مشهد به نمایش گذاشته می‌شوند.

به گزارش سینماپرس، روز شنبه دوم شهریور مستند «قصه بلوار» به کاگردانی داود اشرفی به همراه مستند «دیوار آبی» ساخته مشترک فرزانه بهرامی و تارا کابلی ساعت ۱۷ در پردیس هویزه مشهد به روی پرده می‌روند و در ادامه نشست نقد و بررسی این فیلم‌ها برگزار می‌شود. در این نشست داود اشرفی کارگردان «قصه بلوار» نیز حضور دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دیدن این فیلم‌ها در پردیس هویزه مشهد می‌توانند از طریق سینمانیکت به تهیه بلیت اقدام کنند.

هر دو مستند «قصه بلوار» و «دیوار آبی» در قالب یک سانس در سینماهای هنروتجربه درحال اکران هستند و در شهریور ماه نیز همچنان به نمایش خود ادامه می‌دهند که در تهران روز سه‌شنبه ۵ شهریور ساعت ۱۵ در سینما فرهنگ و ساعت ۲۱ در خانه هنرمندان، چهارشنبه ۶ شهریور ساعت ۱۷ در سینما فرهنگ، سه‌شنبه ۱۲ شهریور ساعت ۲۱ در خانه هنرمندان، چهارشنبه ۱۳ شهریور ساعت ۱۵:۳۰ در پردیس چهارسو، شنبه ۱۶ شهریور ساعت ۱۹ در موزه سینما، شنبه ۲۳ شهریور ساعت ۱۹ در خانه هنرمندان، سه‌شنبه ۲۶ شهریور ساعت ۱۹ در موزه سینما و یکشنبه ۳۱ شهریور ساعت ۲۱ در خانه هنرمندان روی پرده می‌روند.

مستند «قصه بولوار» به وقایع مختلف و حوادث اجتماعی‌ای که با بولوار کشاورز پیوند خورده‌اند، اشاره دارد. این مستند در یازدهمین جشنواره سینما حقیقت لوح تقدیر هنروتجربه را دریافت و جایزه بهترین اثر مستند با محوریت «تهران شناسی و تهران نگاری» را در هفتمین جشنواره فیلم شهر کسب کرد.

«دیوار آبی» نیز نگاهی دارد به تهران و پلِ صدر و همچنین به رابطه شکل شهر و شیوه‌های زندگی، زیرساخت‌های شهری و رفتارهای شهروندی می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.