یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

جدیدترین محصول دیزنی؛

زمان اکران «پلنگ سیاه ۲» مشخص شد

فیلم «پلنگ سیاه»

سینماپرس: تاریخ اکران نسخه دوم فیلم سینمایی «پلنگ سیاه» در مراسم دوسالانه D۲۳ کمپانی دیزنی اعلام شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، رایان کوگلر، کارگردان فیلم سینمایی «پلنگ سیاه» روز یکشنبه تاریخ اکران نسخه جدید این فیلم سینمایی پرفروش را در مراسم دوسالانه D۲۳ در شهر آناهایم اعلام کرد.

به گفته این کارگردان، فیلم سینمایی «پلنگ سیاه ۲» در تاریخ ۶ می ۲۰۲۰ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران می‌شود.

کارگردان این فیلم در مورد این تاریخ گفت: ما وقت خود را تلف نخواهیم کرد. در این مدت طولانی تلاش می‌کنیم که این فیلم در مسیری درست ساخته شود.

کوین فیگ، رئیس مارول استودیو نیز اعلام کرد که کوگلر با یک شخصیت تبهکار و یک شخصیت جدید به توافق رسیده است، اما جزئیاتی از این شخصیت‌ها را اعلام نکرد.

این تاریخ، فیلم سینمایی «پلنگ سیاه ۲» را به طولانی مدت ترین زمان اکران فیلم تبدیل می‌کند که مارول تا کنون تاریخ آن ها را اعلام کرده است فیلم سینمایی «ثور:عشق و تندباد» در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) و یک فیلم دیگر که هنوز نام آن اعلام نشده برای اکران تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) تنظیم شده اند.

دیگر فیلم‌های سینمایی از فاز چهارم دنیای مارول «عنکبوت سیاه» (۱ می ۲۰۲۰)، «ابدی ها» (۶ نوامبر ۲۰۲۰)، «شانگ چی» (۱۲ فوریه ۲۰۲۱) و «دکتر استرینج» (۷ می ۲۰۲۱) اشاره کرد.

نسخه ابتدایی فیلم سینمایی «پلنگ سیاه» با بازی چادویک بوزمن در نقش اصلی این فیلم سینمایی در سال ۲۰۱۸ بسیار موفق ظاهر شد. این فیلم ۷۰۰ میلیون دلار در گیشه داخلی و ۱.۳ میلیارد دلار در مجموع فروش جهانی کسب کرد و از نظر فروش، گیشه‌های آمریکای شمالی به دومین فیلم پرفروش دنیای سینمایی مارول بعد از «انتقام جویان: پایان بازی» تبدیل شد. این فیلم همچنین در هفت جایزه اسکار نامزد شد که از جمله آن می‌توان به بخش بهترین فیلم سال اشاره کرد. «پلنگ سیاه» سه جایزه اسکار را تصاحب کرد و به اولین فیلم از دنیای مارول تبدیل شد که در بخش بهترین فیلم بین المللی نامزد می‌شود.

لتیتا رایت، لوپیتا نیونگو، فارست وایتیکر، مایکل بی جردن دیگر ستارگانی هستند که در کنار چادویک بوزمن به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.