شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳

کارگردان فیلم توضیحداد؛

جزییات ساخت سریال «آهوی من مارال»

مهرداد غفارزاده در نشست خبری فیلم سینمایی«دریا و ماهی پرنده»

سینماپرس: مهرداد غفارزاده سریال تاریخی «آهوی من مارال» را برای شبکه نمایش خانگی می سازد.

به گزارش سینماپرس، مهرداد غفارزاده نویسنده و کارگردان سینما به دنبال دریافت مجوز ساخت سریال تاریخی «آهوی من مارال» به تهیه کنندگی بهروز خوش رزم در شبکه نمایش خانگی است.

این سریال که در دوره ناصر الدین شاه قاجار می گذرد به نوعی به عشق های دوران ناصرالدین شاهی نیز می پردازد. عمده اتفاقات قصه مجموعه «آهوی من مارال» در ایران می گذرد ولی بخشی از داستان به سمت ترکیه می رود و ۴ تا ۵ قسمت از آن در این کشور روایت و فیلمبرداری می شود.

ترکیب بازیگران این سریال تاریخی از هنرمندان ایرانی و ترکیه ای است ولی هنوز با هیچ یک از آنها قرارداد بسته نشده است. همچنین پیش‌بینی می شود عوامل پشت دوربین هم تا ۱۰ روز دیگر نهایی شوند.

در حال حاضر گروه نویسندگان در حال نگارش فیلمنامه نهایی «آهوی من مارال» هستند و مهرداد غفارزاده که ایده و طرح اولیه سریال برای اوست نیز در ترکیب نویسندگان حضور دارد.

این سریال در دو فصل به کارگردانی مهرداد غفارزاده ساخته می شود که فصل اول آن ۱۵ قسمت دارد.

اگر روند دریافت مجوز از سازمان سینمایی و دیگر مراحل پیش تولید طبق پیش بینی ها اتفاق افتد، این سریال تاریخی اواخر پاییز کلید خواهد خورد.

مهرداد غفارزاده به تازگی مجوز اکران فیلم  «ترانه ای عاشقانه برایم بخوان»  به تهیه کنندگی امیر شهاب رضویان را دریافت کرده است. این فیلم در ترکیه ساخته و اکران شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.