یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰

سامان مجدوفایی مطرح کرد:

«نعمت‌آباد» و «پسرکشی‌» به مرحله اصلاح رنگ رسیدند

سامان مجدوفایی

سینماپرس: سامان مجدوفایی متخصص اصلاح رنگ آثار تصویری درباره پروژه های مختلفی که از سینما تا شبکه نمایش خانگی در دست دارد، توضیح داد.

به گزارش سینماپرس، سامان مجدوفایی مدیر مرکز گسترش فناوری سینمایی و متخصص اصلاح رنگ در سینما به صبا گفت: به زودی کار اصلاح رنگ فیلم سینمایی «پسرکشی» جدیدترین ساخته محمدهادی کریمی را آغاز می کنم. همچنین فیلم «نعمت آباد» ساخته احمد بهرامی را نیز در دستور کار دارم که به دلیل سیاه و سفید بودن فیلم و حال و هوای هنری آن کار اصلاح رنگ آن نیز خاص خواهد بود.

وی افزود: «بی سر» سومین فیلم بلند داستانی کاوه سجادی حسینی و «سگ ها دیشب نخوابیدند» به کارگردانی رامین رسولی و تهیه کنندگی سیاوش حقیقی نیز دیگر پروژه های سینمایی است که کار اصلاح رنگ آنها به من واگذار شده که اولی در دست انجام و دیگری تمام شده است.

مجدوفایی همچنین از دو فیلم «دیاپازون» به کارگردانی حامد تهرانی و «ابراهیم» ساخته عباس امینی به عنوان دیگر پروژه هایی که اصلاح رنگ آنها را انجام داده است نام برد و گفت: «دیاپازون» به جشنواره فیلم بوسان رفته است و «ابراهیم» نیز به دلیل فضای متفاوتش امکان حضور در جشنواره های معتبر جهان را دارد.

مدیر مرکز گسترش فناوری سینمایی درباره فعالیت این روزهایش در شبکه نمایش خانگی نیز اینگونه خبر داد: اصلاح رنگ سریال «دل» ساخته منوچهر هادی به قسمت چهارم رسیده و همچنین سریال «خواب زده» به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه کنندگی الهام غفوری و نویسندگی سعید نعمت الله در دست اصلاح رنگ است و به قسمت دهم رسیده ایم.

وی در پایان عنوان کرد: همچنین در تابستان اصلاح رنگ فیلم سینمایی «بازیوو» به کارگردانی امیرحسین قهرایی و تهیه کنندگی سیدغلامرضا موسوی، «خانه امن است» ساخته ناصر رفایی و «فرزند زمین» مژگان بیات را انجام دادم که در جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان نیز حضور داشتند و در انتظار نوبت اکران هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.