شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

هالیوودی ها؛

حمایت بازیگر معروف هالیوود به استیضاح ترامپ

رابرت دنیرو

سینماپرس: رابرت دنیرو و اسپایک لی در پیش نمایش فیلم «مرد ایرلندی» به طرح استیضاح ترامپ واکنش نشان دادند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، رابرت دنیرو باز هم بدون ترس از طرح استیضاح دونالد ترامپ حمایت کرد.

دنیرو در پیش نمایش فیلم سینمایی «مرد ایرلندی» در جشنواره فیلم نیویورک، گفت: امیدوارم که ترامپ استیضاح شود؛ ترامپ فردی حقیر است و هر کس که پیرامون وی باشد را فاسد می‌کند.

دنیرو پیش از این هم چندین بار به ترامپ واکنش نشان داده بود؛ مشهورترین آن‌ در جشنواره تونی ۲۰۱۸ رقم خورد. او در این جشنواره ترامپ را با لفظ بدی مورد خطاب قرار داد که البته با تشویق و حمایت جمعیت حاضر در آن جشنواره همراه شد. دنیرو همچنین گفت: ترامپ هیچ تعادلی ندارد و از اصول اخلاقی و رفتاری بویی نبرده است.

البته، این بازیگر تنها شخصی نبود که نسبت به استیضاح ترامپ واکنش نشان داد؛ اسپایک لی هم ترامپ را عامل نارنجی خواند و امیدوار به برکناری او در انتخابات آتی آمریکاست. وقتی از این کارگردان برنده اسکار درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ پرسیدند، گفت: عامل نارنجی باید برود. عامل نارنجی یک سم گیاهی قوی در آمریکاست که برای از بین بردن جنگل‌ها استفاده می‌شود.

گفتنی است فیلم سینمایی مرد ایرلندی، محصول نتفلیکس به کارگردانی مارتین اسکورسیزی با بازی رابرت دنیرو، آل پاچینو، و جو پشی است. این فیلم که بر اساس رمان «شنیدم خانه‌ها را رنگ می‌کنی» نوشته چارل برندت ساخته شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.