یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶

در هفته ملی کودک؛

پیمان دوستی اعضای کانون با سازمان هلال‌احمر و آتش‌نشانی

اعضای کانون با سازمان هلال‌احمر و آتش‌نشانی پیمان دوستی بستند

سینماپرس: جشن «کودک، آموزش، سلامت و ایمنی» در هفته ملی کودک با حضور کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، روز یک‌شنبه ۱۴ مهر در سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، هم‌زمان با هفته ملی کودک سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر و سازمان آتش‌نشانی با جشن «کودک، آموزش، سلامت و ایمنی» میزبان کودکان و نوجوانان عضو مراکز مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

در ابتدای این مراسم که با حضور پرشور و هیجان کودکان و نوجوانان همراه بود، اعضای کانون از موزه هلال‌احمر بازدید کردند.

در ادامه مراسم یکی از اعضای سازمان آتش‌نشانی به معرفی فعالیت‌های آتش‌نشانان و همچنین نکات ایمنی مورد نظر در هنگام حادثه و آتش‌سوزی پرداخت و به کودکان شماره‌های اضطراری را که باید همیشه به یاد داشته باشند، آموزش داد و از آن‌ها خواست با شنیدن صدای آژیر خودروهای امدادی از والدین بخواهند راه را برای خودروهای امدادی باز کنند.

سپس گروه سرود «دادرسان هلال‌احمر» و گروه سرود دانش‌آموزی آتش‌نشانی به اجرای برنامه پرداختند.

اجرای خیمه ‌شب‌بازی از سوی گروه خیمه شب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های ویژه این جشن بود که با استقبال کودکان و نوجوانان همراه شد.

در بخش پایانی مراسم نیز با حضور دو عضو کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با اهدای دو تابلوی نقاشی به علی گنج‌کریمی سرپرست سازمان جوانان هلال‌احمر و رسول هلالی، معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان آتش نشانی، پیمان دوستی با سازمان هلال‌احمر و آتش‌نشانی بسته شد.

علی گنج‌کریمی، سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر در جشن روز کودک، آموزش، سلامت و ایمنی گفت: شعار امسال هفته ملی کودک، «آینده را باید ساخت» است و این شعار نشان می‌دهد که باید برنامه منسجمی را در حوزه کودک داشته باشیم. امروز با هدف آموزش، سلامت و ایمنی به کودکان در کنار هم جمع شده‌ایم و از کودکان می‌خواهیم با اجرای اصول ایمنی که در این مراسم یادگرفته‌اند و آموزش آن‌ها به خانواده، سلامت را به خانواده‌های خود هدیه دهند.

در پایان این مراسم یکی از اعضای کانون «منشور آینده» را به علی‌اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال‌احمر اهدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.