سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

تازه‌ترین آمار بینندگان سریال‌های صداوسیما منتشر شد

صدا و سیما

سینماپرس: مرکز تحقیقات سازمان صدا وسیما در نظرسنجی جدید خود به مقایسه میزان استفاده مردم از سیمای جمهوری اسلامی و سایر رسانه‌ها در موضوعات مختلف پرداخت.

به گزارش سینماپرس، بر اساس این نظرسنجی، ۸۱ درصد از مردم سراسر کشور بیننده فیلم و سریال از تلویزیون جمهوری اسلامی یا سایر رسانه‌ها هستند و ۵۰/۱ درصد مردم هم فقط فیلم و سریال را از سیمای جمهوری اسلامی دنبال می‌کنند.

بر اساس این نظرسنجی ۲۲/۱ درصد از مردم سراسر کشور فیلم و سریال را هم از سیمای جمهوری اسلامی و هم از سایر رسانه‌ها دنبال می‌کنند و ۸/۸ درصد هم فقط بیننده فیلم و سریال از سایر رسانه‌ها هستند.
میانگین تماشای فیلم و سریال از سیمای جمهوری اسلامی ایران در شبانه‌روز یک ساعت و ۴۷ دقیقه است در حالی که میانگین تماشای فیلم و سریال از سایر رسانه‌ها در شبانه‌روز
بر اساس این نظرسنجی ۴۰ دقیقه به‌دست آمده است.
درمیان شبکه‌های مختلف تلویزیونی مردم فیلم و سریال خود را بیشتر از شبکه‌های سه، یک، آی‌فیلم، دو و شبکه استانی دنبال می‌کنند.
۳۷/۹ درصد از مردم بیشتر از شبکه سه، ۲۶ درصد بیشتر از شبکه یک، ۲۱/۱ درصد بیشتر از شبکه آی‌فیلم، ۱۱/۱ درصد بیشتر از شبکه دو و ۱۰/۳ درصد بیشتر از شبکه استانی محل زندگی خود فیلم و سریال تلویزیونی می‌بینند.
بر اساس این نظرسنجی ۱۳/۵ درصد از مردم بیشتر از ماهواره، ۷/۷ درصد بیشتر از شبکه نمایش خانگی، ۷/۶ درصد بیشتر از تلفن یا رایانه همراه خود و ۵/۷ درصد هم از سایت‌های اینترنتی برای دیدن فیلم و سریال مورد نظر خود استفاده می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.