چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹

با فروش ۴۰ میلیون دلاری؛

بازگشت «ترمیناتور» به صدر گیشه

ترمیناتور2

سینماپرس: پیش بینی گیشه آمریکای شمالی نشان می‌دهد که «ترمیناتور» افتتاحیه‌ای ۴۰ میلیون دلاری را پشت سر خواهد گذاشت.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، «ترمیناتور» کمپانی پارامونت دوباره به صدر گیشه‌ها باز می‌گردد.

«ترمیناتور: سرنوشت تاریک» که ششمین فیلم از مجموعه فیلم‌های ترمیناتور و در ژانر علمی - تخیلی است، در هفته اول اکران خود حدود ۴۰ میلیون دلار فروش خواهد کرد.

این فیلم سینمایی در ۴۰۰۰ هزار سینما نمایش داده می‌شود و برخی پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که فروش افتتاحیه فیلم حتی به ۴۷ میلون دلار نیز خواهد رسید. سه فیلم دیگر نیز در این هفته اکران می‌شوند که شامل «هریت»، «بروکلین بی مادر» و انیمیشن «سگ‌های قطب شمال» می‌شود؛ برای هر سه آن‌ها فروشی در حدود ۱۰ میلیون دلار پیش بینی شده است.

اگر این پیش بینی‌ها به واقعیت تبدیل شود، «سرنوشت تاریک» بزرگترین افتتاحیه مجموعه سینمایی ترمیناتور را رقم می‌زند. این عنوان هم اکنون در دست فیلم سینمایی «ترمیناتور: خیزش ماشین ها» است که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و ۴۴ میلیون دلار فروش کرد.

در رتبه بعدی فیلم «ترمیناتور: رستگاری» قرار دارد که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و با ۴۲ میلیون کار خود را آغاز کرد. آخرین قسمت این فیلم سینمایی نیز در سال ۲۰۱۵ با عنوان «تریمناتور:جنسیس» اکران شد که تنها ۲۷ میلیون فروش افتتاحیه داشت و با ۹۰ میلیون دلار در گیشه داخلی و ۴۴۰ میلیون دلار در مجموع گیشه جهانی به کار خود پایان داد.

آرنولد شوارتزنگر و لیندا همیلتون، بعد از سه دهه با نقش‌های قبلی به نام‌های سارا مانر و ترمیناتور در کنار یکدیگر نقش آفرینی می‌کنند.

فروش فیلم سینمایی «بروکلین بی مادر» نیز در محدوده ۵ تا ۹ میلیون دلار، پیش بینی شده و این درحالی است که بودجه‌ای ۲۶ میلیون دلاری به آن اختصاص داده شده است. فیلم «هریت» هم فروشی در محدوده ۷.۵ تا ۹ میلیون دلار خواهد داشت. انیمیشن «سگ‌های قطب شمال» هم که جرمی رنر، هیدی کلوم و آنجلیکا هاستون صداپیشگی آن را بر عهده دارند، ۵ تا ۱۰ میلیون دلار فروش می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.