چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱

علی‌رغم مخالفت اعضای شورای نمایش؛

اکران «خانه پدری» با اعمال نفوذ مسؤولان وزارت ارشاد؟!

خانه پدری

سینماپرس: یک خبرگزاری مطرح کرد که بر اساس اطلاعات به دست آمده، صدور پروانه نمایش برای فیلم خانه پدری علی‌رغم مخالفت اعضای شورای نمایش، با اعمال نفوذ مسؤولان وزارت ارشاد صورت گرفته‌ است.

به گزارش سینماپرس، خبرگزاری فارس مطرح کرد که صدور پروانه نمایش برای فیلم خانه پدری با اعمال نفوذ مسئولین وزارت ارشاد صورت گرفته و اکثریت اعضای شورای نمایش با اکران عمومی این فیلم مخالف بوده اند،  که نهایتا با اعمال نفوذ مسئولین وزارت ارشاد و سازمان سینمایی مجوز نمایش این فیلم صادر شده است.

 حسین انتظامی معاون سینمایی وزارت ارشاد پیش از این اعلام کرده بود که مجوز اکران خانه پدری توسط شورای نمایش صادر شده و وزارت ارشاد دخالتی در صدور مجوز نداشته است.

حسن خجسته، محمد احسانی، حسین کرمی، جمال شورجه، مجید رضابالا، کمال تبریزی، رضا پورحسین، محمد هادی کریمی و حجت الاسلام خاموشی، امیر خوراکیان، فرجی اعضای شورای نمایش هستند.

فیلم خانه پدری که ضمن نمایش تصاویری مشمئزکننده از قتل و دفن یک دختر توسط پدر و برادرش، این جنایت را به فرهنگ و عقاید و سنت‌های ایرانیان نسبت می‌دهد، تا کنون انتقادهای تند بسیاری را به همراه داشته است.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.