جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده؛

«کرگدن» به شبکه نمایش خانگی رسید

کرگدن سریال شبکه نمایش خانگی

سینماپرس: سریال اکشن «کرگدن» مصطفی زمانی با داستانی اجتماعی به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

به گزارش سینماپرس، اولین قسمت از سریال «کرگدن» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و تهیه‌کنندگی صادق یاری در آستانه توزیع از شبکه نمایش خانگی قرار دارد. با نزدیک شدن به زمان توزیع، سازندگان ظرف چند روز آینده از پوستر و اولین تیزر رسمی این سریال رونمایی خواهند کرد. در حال حاضر بیلبوردهای این سریال نیز در نقاط مختلف شهر نصب شده است.  

این سریال اجتماعی - اکشن با شعار « «کرگدن»، نه شکار می‌کند و نه شکار می‌شود!» روایتگر داستان پنج جوان است که به واسطه مهارت‌هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست. این پنج جوان در حالی وارد چالش کرگدن می‌شوند فارغ از اینکه این چالش از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است ...

بازیگران اصلی «کرگدن» ویژه شبکه نمایش خانگی به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: محمد امین، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، پانته‌آ پناهی‌ها، پوریا رحیمی‌سام، مصطفی زمانی، هدی زین‌العابدین، کاظم سیاحی، بانیپال شومون، الهام کردا.

در این سریال همچنین بازیگرانی چون مرتضی آقاحسینی، مجید آقاکریمی، بیژن افشار، امیر جنانی، سامان دارابی، شراره دولت‌آبادی، بهادر زمانی، آرمینه زیتونچیان، امیر سمواتی، نادر فلاح، معصومه قاسمی‌پور، ترنم کرمانیان (بازیگر کودک) و مهدی کوشکی (به ترتیب حروف الفبا) به ایفای نقش می‌پردازند.

«کرگدن» توسط موسسه سرو رسانه پارسیان در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد. مهدی یاری نیز به عنوان مجری طرح در این پروژه حضور دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.