شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳

روی آنتن شبکه هفت سیما؛

کسب و کار و کارآفرینی به سبک «راهش اینه»

برنامه راهش اینه

سینماپرس: برنامه «راهش اینه» شبکه هفت سیما مدتی است روزهای جمعه، کارگاه‌های آموزشی رایگان در زمینه کسب و کار و کارآفرینی برگزار می‌کند.

به گزارش سینماپرس، برنامه «راهش اینه» شبکه هفت سیما مدتی است روزهای جمعه، کارگاه‌های آموزشی رایگان در زمینه کسب و کار و کارآفرینی برگزار می‌کند که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

برنامه «راهش اینه» شبکه هفت سیما مدتی است روزهای جمعه، کارگاه‌های آموزشی رایگان در زمینه کسب و کار و کارآفرینی برگزار می‌کند. جمعه گذشته کارگاه آموزشی پرورش جلبک اسپیرولینا در سرای محله هوانیروز در منطقه ۲۲ تهران برگزار شد. در این کارگاه آموزشی، ضمن معرفی این جلبک، فوائد و بازار مصرف و میزان هزینه و درآمد حاصل از پرورش آن، به نحوه کشت و پرورش این جلبک نیز پرداخته شد.

بینندگان و مخاطبان برنامه که از تهران، اراک، تبریز، سمنان، قم و شهرری در این کارگاه شرکت داشتند، ضمن ابراز رضایتمندی از فراهم آوردن چنین فضای آموزشی خارج از  برنامه، سوالات مختلفی درباره موضوع کارگاه و همچنین روش های فروش و بازاریابی و تبلیغات محصولات خانگی پرسیدند.

بسیاری از بازنشستگان و خانم‌های خانه‌دار در این کارگاه‌های رایگان شرکت می‌کنند و با راه‌های مختلف راه‌اندازی کسب و کارها و مشاغل خانگی آشنا می‌شوند. برنامه «راهش اینه» ارتباط خود با مردم را به قاب شیشه‌ای تلویزیون و زمان کوتاه برنامه محدود نمی‌کند و به تعامل رو در رو و مستقیم با مخاطب می‌پردازد. برگزاری این کارگاه‌ها با هدف تقویت اقتصاد خرد در کشور و ایجاد امید و انگیزه کسب و کار در جامعه صورت می‌گیرد.

با راهش اینه خانه‌ها را جستجو می‌کنیم!

در برنامه این هفته «راهش اینه»، به خانه‌های شما می‌آید تا ایده‌های جذاب و درآمدزا را بیابد.

شنبه و چهارشنبه این هفته ( ۱۸ و ۲۲ آبان)، دکتر سیدمحمد هادی طلوعی، مدرس و مشاور کسب و کار، ایده‌های پردرآمد کسب و کارهای خانگی را معرفی می‌کند.

دوشنبه ۲۰ آبان، دکتر رضا زعفریان، استاد دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، و دبیر علمی هفته جهانی کارآفرینی، در برنامه «راهش اینه» حضور می یابد و ضمن بیان برنامه های هفته کار آفرینی در کشور، مطالبی نیز درباره طرح کاشف و نتایج آن بیان می کند.  

برنامه «راهش اینه» روزهای زوج ساعت ۱۹ از شبکه هفت سیما به صورت زنده پخش می‌شود. این برنامه در حوزه کسب و کار و متعلق به همه مردم است و به تهیه‌کنندگی پرتو رضاییان، کارگردانی امیرحسین میر بابایی و اجرای فریبا باقری و سعیده آغویی تولید و پخش می‌شود. راه‌های ارتباطی برنامه ۳۰۰۰۰۷۰۱ برای ارسال پیامک و @raheshineh آدرس صفحه اینستاگرام برنامه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.