یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰

در سی‌وششمین دوره جشنواره؛

نمایشگاه تخصصی کتاب در جشنواره فیلم کوتاه تهران

جشنواره فیلم کوتاه تهران

سینماپرس: در ایام برگزاری سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، نمایشگاه تخصصی کتاب در حوزه هنر، سینما و ادبیات برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، نمایشگاه تخصصی کتاب به روال سال‌های گذشته همزمان با برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با موضوع کتاب‌های تخصصی در حوزه هنر، سینما و ادبیات داستانی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه تازه‌های نشر و بازنشر کتاب‌های پرمخاطب انجمن سینمای جوانان ایران ارائه خواهد شد.

کتاب هایی چون «نگاهی به آثار مصور فرصت‌الدوله شیرازی» به قلم محمدحسین صالحی به همراه مستند «آثار عجم» ساخته حسن نقاشی، کتاب «هنر عکاسی» نوشته آرون شاروف و ترجمه حسن زاهدی، «ترکیب‌بندی تصویر در سینما و تلویزیون» نوشته پیتر وارد و حمید احمدی لاری، «درباره عکاسی» نوشته سوزان سونتاگ و فرزانه طاهری، «ساختن یک فیلم کوتاه» نوشته روبرتو مولیترنی و ترجمه صنم نادری، «کم یعنی زیاد» نوشته کلودیا هانترجانسون و محمد گذرآبادی، «مجموعه فیلمنامه های کوتاه، از پس‌فردا تا دیروز» نوشته یوسف یزدانی و «گفتمان‌های سیاسی و سینما» نوشته یوکابد عارفی در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

همچنین بازنشر مجموعه سه جلدی «باغ بیکران»، «همیشه بهار» و «چشمه‌ها و چشم‌ها» به کوشش مهدی فرودگاهی که پس از ۱۰ سال به مناسبت پنجمین سال همکاری انجمن سینمای جوانان ایران و خانه کتاب تجدید چاپ شده، از دیگر آثاری است که در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

در ایام برگزاری جشنواره، از دو کتاب «داستان‌گویی در فیلم کوتاه» نوشته سعید عقیقی و «این‌سو واقعیت، آن‌سو خیال» نوشته محمد قاسم‌زاده نیز در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از ۱۸ تا ۲۴ آبان‌ماه در پردیس سینماگالری ملت در حال برگزاری است. پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره از طریق سایت «سینماتیکت» آغاز شده است. همچنین در ایام برگزاری جشنواره به صورت روزانه و حضوری نیز از طریق گیشه بلیت فروخته خواهد شد.    

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.