یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶

در بیست‌وهفتمین دوره جشنواره؛

نمایش «گرگم و گله می‌برم» در جشنواره فیلم آلترنتیو

پویانمایی «گرگم و گله می برم»

سینماپرس: «گرگم و گله می‌برم» ساخته‌ امیرهوشنگ معین در بخش مسابقه فیلم‌های انیمیشن جشنواره فیلم کوتاه آلترنتیو رومانی نمایش داده شد.

به گزارش سینماپرس، پویانمایی موفق «گرگم و گله می‌برم» ساخته‌ امیرهوشنگ معین روز ۱۷ آبان ۱۳۹۸ در بخش مسابقه فیلم‌های انیمیشن بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه آلترنتیو رومانی نمایش داده شد.

این فیلم از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۲۰۱۸ است که تاکنون در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی شرکت و جوایز متعددی نیز دریافت کرده است.

در دور بیست‌وهفتم جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه آلترنتیو رومانی ۱هزار و ۱۰۰ فیلم از سراسر دنیا در بخش‌های داستانی، مستند و انیمیشن  شرکت کردند که در نهایت ۲۵ فیلم به بخش مسابقه داستانی، ۳ فیلم به بخش مسابقه مستند و ۲۱ فیلم به بخش انیمیشن راه یافتند.

کانون پیش از این نیز در بیست‌ویکمین دور این رویداد با دو فیلم انیمیشن «بچه گربه» به کارگردانی شیوا صادق اسدی و «کبوتر سفید کنار آینه» اثر مریم خلیل‌زاده در بخش مسابقه فیلم‌های انیمیشن جشنواره آلترنتیو شرکت کرده بود.

علاوه بر این انیمیشن دو فیلم «شوان» اثر بیژن زرین و «لوکیشن» به کارگردانی محمد سلیمی‌راد نیز در بخش مسابقه فیلم‌های داستانی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه آلترنتیو رومانی حضور دارند.

بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه آلترنتیو رومانی از ۱۵ تا ۱۹ آبان ۱۳۹۸ (۶ تا ۱۰ نوامبر ۲۰۱۹) در شهر ترگومورش کشور رومانی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.