جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

به کارگردانی قاسم‌زاده اصل:

آغاز پیش تولید «الماس» از آذرماه

حجت قاسم‌زاده اصل

سینماپرس: پیش تولید فیلم سینمایی «الماس» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده در نیمه دوم آذرماه آغاز می‌شود.

به گزارش سینماپرس، حجت قاسم‌زاده اصل کارگردان سینما درباره زمان ساخت فیلم سینمایی «الماس» به تهیه‌کنندگی رحمان سیفی آزاد که به تازگی پروانه ساخت آن صادر شده است، به مهر گفت: پیش از این، نام این فیلمنامه «نیش» بود اما به ما گفتند فیلم دیگری با این نام ساخته شده و آن را تغییر بدهید به همین دلیل ما نام آن را «الماس» گذاشتیم. «الماس» یک فیلم اجتماعی و به روزی است که می‌تواند جذاب باشد. در واقع در حوزه ژانرهای کمتر پرداخته شده است.

وی افزود: در نظر داریم این فیلم را در نیمه دوم آذر پیش تولید آن را آغاز و سپس شروع به فیلمبرداری آن در تهران کنیم. به نظرم «الماس» فیلمنامه خوبی دارد و می تواند موفق باشد چراکه موضوع کلی آن درباره حرص و آز است و بسیاری به آن مبتلا هستند از سوی دیگر یک موقعیت هوشمند دارد که می‌تواند مخاطب را به خود جذب کند.

قاسم‌زاده اصل بیان کرد: تهیه‌کننده این پروژه رحمان سیفی‌آزاد است که من چند تله فیلم را در زمان مدیریت وی در تلویزیون ساختم. یعنی اگر آقای سیفی‌آزاد نبود اصلا آن تله‌فیلم‌ها ساخته نمی‌شد و با پشت گرمی و شجاعت او این اتفاق افتاد از همین رو یک دوستی برای ما پیش آمد که امیدوارم این همکاری هم به ثمر برسد.

وی در پایان بیان کرد: در آن دوران ساخت تله‌فیلم‌ها کار آسانی نبود و مثل همیشه شوراهای تصمیم‌گیر کم‌اطلاع و کم‌توان بودند که البته الان هم همین مشکل را داریم. در آن زمان، آقای سیفی آزاد اعضای این شورا را قانع می کردند و این تله ها ساخته می شدند.

این کارگردان در پایان گفت: بخشی از منابع مالی ما برای ساخت «الماس» فراهم شده و امیدوارم بخش دیگر آن هم به زودی تامین شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.