چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

بازیگر سریال مطرح کرد؛

«خواب زده» رابطه بین انسان و شیطان را مطرح می‌کند

سریال خواب زده

سینماپرس: مجتبی طباطبایی از بازیگران سریال «خواب زده» به کارگردانی سیروس مقدم با اشاره به داستان این سریال در آستانه انتشار، تاکید کرد این مجموعه نگاهی متفاوت به تاثیر شیطان بر زندگی انسان دارد.

به گزارش سینماپرس، مجتبی طباطبایی درباره سریال «خواب زده» به کارگردانی سیروس مقدم که قرار است به زودی به شبکه نمایش خانگی وارد شود، به مهر بیان کرد: یک ماه پیش فیلمبرداری سریال «خواب زده» به کارگردانی سیروس مقدم به پایان رسید و به نظرم این سریال نگاه جدیدی در قصه و داستان دارد.

وی ادامه داد: این سریال به نوعی داستان‌هایی در رابطه بین انسان و شیطان مطرح می‌کند؛ تاثیری که شیطان در زندگی انسان می‌گذارد و او را فریب می‌دهد.

این بازیگر اظهار کرد: همه عوامل تلاش کردند که سریال جذابی ساخته شود و امیدوارم از این مجموعه استقبال شود.

طباطبایی که بیشتر به‌عنوان بازیگر نمایش‌های رادیویی فعالیت دارد درباره دیگر کارهای خود گفت: نمایشی با نام «آن شب» دارم که به کارگردانی فریدون محرابی در پنج قسمت ضبط و تولید شده است. این سریال رادیویی درباره جوانی است که ناآگاهانه جرم یکی از دوستانش را می‌پذیرد و بعدا متوجه می‌شود که اشتباه کرده است.

وی اضافه کرد: او پی می‌برد که با یک باند مواد مخدر مواجه است و از سادگی او سواستفاده شده است.

طباطبایی درباره زمان پخش این نمایش رادیویی بیان کرد: زمان پخش این سریال رادیویی هنوز مشخص نیست فعلا ضبط آن تمام شده است و باید آماده شود تا در کنداکتور پخش قرار بگیرد.

این بازیگر نمایش‌های رادیویی که این روزها هم در نمایش «ساده خط خطی» نقش کیوان را ایفا می‌کند در این باره توضیح داد: این نمایش موقعیت‌های جذابی دارد که باعث می‌شود مخاطب را متوجه خود کند البته هنوز متن این کار کامل نشده است و باید دید در ادامه چه اتفاقات دیگری در طول قصه رخ خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.