چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

در دهمین دوره جشنواره؛

حضور ۲۰ اثر از سازمان سینمایی حوزه هنری در جشنواره «عمار»

حوزه هنری- جشنواره مردمی فیلم عمار

سینماپرس: سازمان سینمایی حوزه هنری با ۲۰ اثر در بخش مسابقه دهمین جشنواره مردمی «عمار» حضور دارد.

به گزارش سینماپرس، حوزه هنری با ۸ مستند «تنها مدرس»، «روزگار یک چهل ساله»، «این منطقه آلوده به مین است»، «مادر جبهه‌ها»، «ایران آینده»، «سکوهای صورتی»، «باشگاه شهرت» و «مک دونالد تقدیم می‌کند» در دهمین دوره از جشنواره مردمی «عمار» حضور دارد.

همچنین ۲ مستند «تنها مدرس» به کارگردانی معین شافعی و «به نام خلق (ترور مردم)» به کارگردانی ایمان گودرزی در بخش حافظه ملی و ۲ مستند «این منطقه آلوده به مین است» به کارگردانی حجت الاسلام والمسلمین محسن نقی‌زاده و «سکوهای صورتی» به کارگردانی محمدجواد رئیسی در بخش پایش و پالایش اجتماعی این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شوند.

۲ مستند «باشگاه شهرت» به کارگردانی محمدحسن یادگاری و «مک دونالدز تقدیم می‌کند» به کارگردانی توحید ابراهیمی نیز در بخش جنگ نرم و مستند «مادر جبهه‌ها» به کارگردانی شهرام میراب اقدم در بخش ملت قهرمان این رویداد بزرگ فرهنگی اکران خواهند شد و مستند «ایران آینده» به کارگردانی محسن کریمیان از دیگر تولیدات مرکز مستند سوره حوزه هنری نیز در دهمین دوره از از این رویداد فرهنگی- هنری حضور دارد.

علاوه بر مستندهای مرکز مستند حوزه هنری، ۱۲ اثر از محصولات باشگاه فیلم سوره وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری نیز در این رویداد مردمی – سینمایی حضور دارند.

عناوین این ۱۲ فیلم به این شرح است: «فضانورد» به کارگردانی مهدی افضل زاده، «قلک اربعین» حسین امانی، «دوپامین» حسین امانی، «دوبنده» محمد پایدار و احمد حیدریان، «آب هرگز نمی‌میرد» حسین دارابی، «پرچم مدرسه» سجاد معارفی، «یک دلقک محترم» سجاد معارفی، «باران» سجاد معارفی، «نفربر» حسین امانی، «کاسه نذری» محمد علیزاده، «لب تشنه» سجاد معارفی و «معبر» علی جعفرآبادی.

افتتاحیه دهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» امروز چهارشنبه ۱۱ دی‌ماه ساعت ۱۸ در تالار اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار و آثار این جشنواره از ۱۲ الی ۱۹ دی‌ماه در سینما فلسطین اکران می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.