شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

بیانیه «جشنواره فیلم مقاومت» به مناسبت شهادت «سردار سلیمانی»؛

مردان خدا چه هنرمندانه پای عهد خویش با خدا می‌ایستند

جشنواره فیلم مقاومت

سینماپرس: انبوه پیام‌های تسلیت از طرف هنرمندان سرتاسر جهان نشان از علاقه و محبت هنرمندان جبهه مقاومت به این سردار بزرگ اسلام دارد.

به گزارش سینماپرس، جشنواره فیلم مقاومت پیامی را به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی منتشر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

شهادت هنر مردان خداست و مردان خدا چه هنرمندانه پای عهد خویش با خدا می‌ایستند.

حاج قاسم سلیمانی فراتر از یک فرمانده نظامی، نماد استکبارستیزی و حق‌جویی آزادی‌خواهان عالم بود، او فراتر از مرزهای تاریخی و جغرافیایی مدافع کرامت و حقوق انسانی و علمدار مبارزه با خشونت‌طلبی و افراط‌گری بود، نصرت در مقابل ایادی استکبار همچون داعش که با مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های فرماندهان روشن ضمیر، با بصیرت، شجاع و مؤمنی همچون او و همرزم شهیدش ابومهدی المهندس محقق شده تیری بر پیکره جبهه باطل بود؛ و بی‌شک ثمره خون آنها تنومند شدن درخت مقاومت است.

در پی شهادت فرمانده رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت از صبح روز گذشته شاهد ارسال انبوهی از پیام­‌ها، ایمیل‌ها و تماس‌های هنرمندان و سینماگران کشور و همچنین فیلمسازان مستقل از اقصی نقاط جهان برای ابراز تسلیت، همدردی و مشارکت در پاسداشت این شهید والامقام بوده است.

دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با محکوم کردن این اقدام ضدبشری و تروریستی آمریکا و ایادی آن و تبریک و تسلیت این فقدان بزرگ  به محضر بقیة الله الاعظم (ارواحنا فدا)،  مقام معظم رهبری، آحاد ملت ایران و به‌ویژه خانواده گرامی ایشان، ضمن قدردانی از انبوه پیام‌های تسلیت و همدردی هنرمندان و سینماگران ارجمند، از  جامعه هنری و سینمایی کشور دعوت می‌کند تا در مراسم تشییع و پاسداشت خدمات و رشادت‌های این سردار همیشه پیروز حضور یابند. بر همان عهد که بودیم بر آنیم هنوز.

دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم مقاومت»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.