جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

علی مسعودی خبر داد؛

«آخر خط» جایگزین «وارش» می شود

سریال « آخر خط»

سینماپرس: علی مسعودی از مرحله پایانی ساخت سریالی با مضمون مدافعان حرم خبر داده و از هدیه‌ای می‌گوید که قرار بود به «حاج قاسم سلیمانی» تقدیم کند.

به گزارش سینماپرس،  نویسنده "سه دونگ سه دونگ"، "آقا و خانم سنگی"، "قرارگاه مسکونی"، "سه در چهار"، "ارث بابام"، "کوچه اقاقیا"، "آشتی‌کنان"، "ساعت خوش" و ... است و در سریال‌های "آرماندو"، "لیسانسه‌ها"، "سفر در خانه"، "تنهایی لیلا"، "سه در چهار"، "بزنگاه" و... نقش‌آفرینی کرده و با استندآپ‌های "خندوانه" سر زبان‌ها افتاد. این روزها کار تصویربرداری "آخر خط" را به روزهای پایانی رسانده و در گفت‌وگوی با تسنیم به این نکته اشاره کرد بعد از پایان سریال "وارش" به آنتن شبکه سه می‌رسیم. علی مسعودی کارگردان سریال "آخر خط" کار فیلمبرداری را در مشهد به پایان رسانده است؛ در سریالی که خودش نقش پزشک را بازی می‌کند.

مسعودی در خصوص فیلمبرداری صحنه‌های خارجی سریال، گفت: بخش مدافعان حرم را در مشهد تمام کردیم و در این راه بر و بچه‌های فاطمیون و استانداری ما را یاری دادند. لبنان که نمی‌توانیم برویم و دنبال کشور دیگری هستیم که بتوانیم صحنه‌های خارجی این سریال را جلوی دوربین ببریم؛ چرا که در داستان نیاز است کاراکترهای سریال به بیروت بروند و ۳۰ دقیقه کارمان باقی مانده و ۵ روز کار داریم؛ به کشور دیگری خواهیم رفت که شبیه‌سازی بهتری صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: این سریال ۳۰ قسمتی است و  برای "آخر خط" مهمترین مسئله این است که مردم خسته و غمگین را شاد کند که مردم بسیار به این فضای سریال‌سازی در تلویزیون نیازمندند. مجموعه تلویزیونی "آخر خط" مضمونی کمدی و طنز دارد و داستان دو پسرخاله است که بسیار شرورند و خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند؛ این دو به دلیل جرمی به زندان می‌افتند و تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند.

* علی صبوری، شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی فر، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، علی صبوری، غزال وکیلی، مهسا باقری مهران رجبی و امیر غفارمنش در این سریال بازی می‌کنند.

نویسنده و کارگردان سریال "آخر خط" درباره شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ضربه مهلک سپاه به پایگاه نظامی آمریکا در عراق، تصریح کرد: به قول یکی از دوستان به قدری شهادت حاج قاسم شوکه‌کننده بود که خود من گیج بودم و هنوز که هنوز است نمی‌توانم روی نام "حاج قاسم" واژه شهادت بگذارم؛ انگار "حاج قاسم" هنوز زنده است. چند روز اول شوکه بودم و مسئله عجیب و غریبی بود؛ مطمئنم مثل بسیاری دیگر، ابهت نام شهید سلیمانی از سردار سلیمانی بیشتر است؛ آنقدر این ابهت بالا است که ترس عجیب و غریبی به جان ترامپ انداخته و به غلط کردن افتاده و تقاضای صلح می‌کند. چون فکر نمی‌کرد این تشییع حیرت‌انگیز ایران و عراق را ببیند؛ خودم در مشهد بودم و فیلمبرداری داشتیم به میان مردم رفتیم واقعاً این بدرقه حیرت‌انگیزی بود.

او درباره ماجرای هدیه به سردار قاسم سلیمانی، ‌ گفت: بعد از پیروزی بر داعش با من مصاحبه کردند و گفتند دوست دارید چه هدیه‌ای به "حاج قاسم" بدهید و من گفتم کاپشنی از شهید احمد کاظمی دارم و آن را به این سردار سرافراز هدیه کنم اما قسمت نشد و هنوز در کمد خانه‌ام مانده است. ان‌شاءالله شاید قسمت شود دست خانواده حاج قاسم برسانم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.