یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴

غلامرضا فرجی توضیح داد؛

اکران یا عدم اکران برخی فیلم‌ها به احترام‌ جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی؟

غلامرضا فرجی*

سینماپرس: سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره اطلاعیه برخی صاحبان آثار برای اکران نشدن به احترام جان‌باختگان هواپیمایی اوکراینی توضیح داد.

به گزارش سینماپرس، سازندگان برخی فیلم‌های سینمایی در حال اکران در فضای مجازی اعلام کردند که از سینماداران خواسته‌اند تا امروز و فردا به احترام جان‌باختگان سقوط هواپیمای اوکراینی آثارشان در سینماها به نمایش درنیاید.

غلامرضا فرجی (سخنگوی شورای صنفی نمایش) با اشاره به اینکه همه ما از این حادثه ناراحت و داغدار هستیم، گفت: اینکه برخی صاحبان آثار سینمایی بر اساس تصمیم شخصی خود اعلام کردند که سینماها فیلماهایشان را نمایش ندهند درست نیست و نمی‌تواند امکان‌پذیر شود.

وی ادامه داد: هر گونه تصمیمی درباره اکران فیلم‌ها یا عدم اکران آنها باید از طریق مجاری شورای صنفی نمایش و همچنین با تایید وزارت ارشاد انجام شود تا نظم امور از بین نرود.

فرجی همچنین درباره جلسه امروز این شورا گفت: بر اساس مصوبات این جلسه فیلم‌ سینمایی اولین امضا برای رعنا در گروه سینمایی فرهنگ و فیلم امیر در گروه سینمایی آستارا از روز چهارشنبه ۲۵ دی اکران می‌شود. کف فروش سایر فیلم‌ها نیز بررسی و اکران آنها ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.