شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

در مرکز همایش‌های برج میلاد؛

معرفی فیلم‌های جشنواره فجر در برنامه «تا جشنواره ۳۸»

سیمرغ

سینماپرس: برنامه «تا جشنواره ۳۸» به منظور معرفی آثار راه‌یافته به سی و هشتمین دوره از جشنواره فیلم فجر از ۵ تا ۸ بهمن ماه در سالن رودکی مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، ویژه برنامه «تا جشنواره ۳۸» با همراهی روابط عمومی و ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، به منظور معرفی آثار راه یافته به این دوره از جشنواره و رونمایی از اقلام تبلیغاتی فیلم‌ها، از امروز شنبه ۵ بهمن ماه تا سه‌شنبه ۸ بهمن ماه ساعت ۱۴ تا ۲۰:۳۰ در سالن رودکی مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

در این برنامه که با حضور ۴ نفر از عوامل هر فیلم از جمله کارگردان، تهیه‌کننده، ‌بازیگران یا هر یک از عوامل فنی مثل فیلمنامه‌نویس، فیلمبردار، صدابردار، آهنگساز و... برگزار می‌شود، برای هر یک از آثار راه یافته به جشنواره امکان نمایش عکس، تیزر، آنونس و بخش‌هایی از فیلم همراه با گپ و گفت با مجری برنامه فراهم خواهد شد و عوامل هر فیلم طبق جدول زمانبندی شده که اطلاع‌رسانی می‌شود، می‌توانند در مدت ۳۰ دقیقه فیلم خود را معرفی کنند.

رسانه‌های مکتوب، دیجیتال و تصویری و همچنین شبکه‌ها و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی این برنامه را پوشش خواهند داد.

این برنامه از تلویزیون تعاملی تیوا tva.ir به صورت زنده پخش می‌شود و ویدئوی هر قسمت  از برنامه نیز در سامانه اینترنتی آپارات منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.