شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹

لغو جلسات شوراهای اقماری؛

اقدامات «کرونایی» در سازمان سینمایی

آرم سازمان سینمایی

سینماپرس: انتظامی رئیس سازمان سینمایی اعلام کرد در مواجهه با شیوع ویروس کرونا، سازمان سینمایی تلاش می‌کند در روزهای آتی، تمامی نشست‌ها و برنامه‌هایی که در آن احتمال شیوع این ویروس وجود دارد را معلق کند.

به گزارش سینماپرس، حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی اعلام کرد که با توجه به ضرورت مشارکت همدلانه در مواجهه با شیوع ویروس کرونا، سازمان سینمایی تلاش می‌کند در روزهای آتی، تمامی نشست‌ها و برنامه‌هایی که در آن احتمال شیوع این ویروس وجود دارد را معلق کند. به همین دلیل جلسه شورای رده‌بندی سنی که قرار بود فردا در سازمان سینمایی برگزار شود، ضمن احترام به اعضای شورا و به منظور حفظ سلامت این شورای سی ‌نفره و سایران به فرصتی دیگر موکول خواهد شد.
انتظامی با تاکید بر اهمیت حفظ آرامش و پیگیری اخبار از مراجع معتبر و رسمی، اعلام کرد این تصمیم بیش از هر چیز تاکیدی است بر اینکه اولویت سازمان سینمایی، توجه به دغدغه‌های مردمی و تلاش برای رفع نگرانی‌های اجتماعی است.
رئیس سازمان سینمایی پس از اعلام این خبر افزود: «مردم سرزمین ما به یاری خداوند این اتفاق را هم پشت سر خواهند گذاشت. اما تلاش سازمان سینمایی بر این است که بر مبنای ماموریت و مسئولیتش، همدلانه در کنار مردمی قرار گیرد که صاحبان اصلی این سرزمینند».

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.