سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

علی درخشنده:

«دشمنان» برای نمایش عمومی کوتاه می‌شود

نشست خبری فیلم سینمایی «دشمنان»

سینماپرس: علی درخشنده کارگردان فیلم سینمایی «دشمنان» بیان کرد که این فیلم برای اکران عمومی کوتاه‌تر می‌شود.

به گزارش سینماپرس، علی درخشنده کارگردان فیلم سینمایی «دشمنان» که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد، در گفتگو با مهر درباره برنامه‌ریزی برای اکران عمومی این فیلم گفت: در نظر داریم تغییراتی در این فیلم اعمال کنیم چون قبل از جشنواره زمان زیادی برای تدوین مناسب «دشمنان» نداشتیم از همین رو می‌خواهیم فیلم را مقداری کوتاه‌تر کنیم و ریتم آن را کمی بالاتر ببریم. ما «دشمنان» را یا در گروه «هنر و تجربه» یا به صورت عمومی به نمایش می‌گذاریم.

وی افزود: این فیلم در هر زمانی می‌تواند اکران شود ولی زمانی که بیشتر بتواند دیده شود، برای نمایش عمومی «دشمنان» بهتر است البته نمی‌گویم بهتر است در اعیاد اکران شود، ولی فیلم در جایگاه و زمان خود می‌تواند مؤثر باشد و دیده شود. ضمن اینکه جشنواره فیلم فجر پیش درآمدی برای اکران عمومی‌تر «دشمنان» بود و بازخوردهای مثبتی هم دریافت کردیم که به نظرم خوب بود.

درخشنده با اشاره به اکران فیلم‌ها با قرعه‌کشی در سال آینده عنوان کرد: به نظرم قرعه‌کشی برای اکران درست نیست. اگر سازوکار درستی برای پخش داشته باشیم که بتواند اکران را به خوبی مهندسی کند و تشخیص بدهد که چه فیلمی باید در چه زمانی به نمایش دربیاید، دچار این مسائل نمی‌شویم.

این کارگردان اظهار کرد: با این وجود به نظرم مناسب‌تر این است که لااقل ابتدا فیلم‌ها دسته‌بندی شوند تا بانیان اکران بدانند چه زمانی برای نمایش عمومی آن‌ها مناسب است و بعد از میان آن فیلم‌ها دست به قرعه کشی بزنند. ولی اینکه بخواهند همه فیلم‌ها را به یکباره قرعه کشی کنند کار درستی نیست. هرچند همه این‌ها ناشی از این موضوع است که سازمان کاردان و مدیر حرفه‌ای برای این امر وجود ندارد و این بلاتکلیفی‌ها از ندانستن می‌آید.

وی در پایان درباره فعالیت‌های آتی خود گفت: در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه جدید سینمایی‌ام با محوریت تنهایی آدم‌ها هستم که از دغدغه‌های همیشگی من است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.