دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵

تدارک رسانه ملی در نوروز ۹۹؛

ساعت پخش سریال‌های نوروزی شبکه‌های مختلف سیما +جزئیاتی از داستان و اسامی بازیگران

برنامه‌های نوروزی تلویزیون

سینماپرس: مخاطبان سیمای نوروزی در کنداکتور شبانه تلویزیون می‌توانند شاهد پخش چهار مجموعه طنز باشند که از ساعت ۲۰:۳۰ به ترتیب روی آنتن می‌روند.

به گزارش سینماپرس، سریال‌های نوروزی شبکه‌های تلویزیونی همچنان روزهای پرفشاری را درحال سپری هستند تا حدود ۱۰ روز دیگر به آنتن سیما برسند.

«پایتخت ۶»، «کامیون» و «دوپینگ» به اضافه مجموعه درحال پخش «میان بر»، سریال‌هایی هستند که از چندماه گذشته و برخی همین اسفندماه جلوی دوربین رفته‌اند تا کنداکتور عیدانه تلویزیون دوباره رنگ بوی قصه‌های طنز و با نشاطی را در روزهای آینده به خود بگیرد.

گروه تولید و عوامل سریال‌ها حتی در شرایط بحرانی ناشی از شیوع بیماری کرونا دست از کار نکشیده‌اند و با حضور کادر پزشکی که در کنارشان می‌بینند با خیالی آسوده‌تر در لوکیشن‌های مختلف تهران مشغول ضبط هستند.

سریال پایتخت

سیروس مقدم بالاخره بعد از چند ماه کار کردن در مناطقی از شمال از جمله شیرگاه مازندران و تصویربرداری ۹۰ درصد از این سریال پرمخاطب، «پایتخت» را به تازگی به شهر تهران آورده است تا ۱۰ درصد باقی مانده را در لوکیشن‌های داخلی و خارجی جلوی دوربین ببرد. هم‌اکنون گروه اصلی بازیگران «پایتخت ۶» در تهران مشغول کار هستند.

فصل ششم «پایتخت» ۱۵ قسمت خواهد داشت و چنانکه از تیزر و تصاویر آن مشخص است، با ماجراهای متفاوت و نقش‌پردازی خاصی برای کارکترها ادامه می‌یابد. محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی و غلامعلی رضایی بازیگران اصلی آن هستند.

«پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم طبق کنداکتور شبانه شبکه یک سیما ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می‌رود.

سریال کامیون

«کامیون» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی، سریال نوروزری شبکه دو سیماست. سریال با حضور چهره‌هایی همچون مهدی هاشمی و لعیا زنگنه که داستانش را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است.

این مجموعه طنز درباره یک پیشکسوت فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجراهایی می‌شود.

جهانبخش سلطانی، بیتا سحرخیز، نادر سلیمانی، سپند امیرسلیمانی، شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، گیتی قاسمی، شیوا خسرومهر، خشایار راد، فرهاد بشارتی، زهره فکور صبور و امید روحانی دیگر بازیگران این سریال هستند.

«کامیون» هم‌اکنون به روزهای پایانی تصویربرداری خود نزدیک می‌شود و بیش از ۹۰ درصد از آن به تولید رسیده است. این سریال با تیتراژی از گروه موسیقی ماکان‌بند در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای تولید می‌شود و از ابتدا تا پایان فروردین ۹۹ پخش خواهد شد. این سریال ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد.

سریال کامیون

«دوپینگ» بعد از کلی اما و اگر بالاخره به عنوان سریال شبکه سه معرفی شده است هرچند که همچنان تصاویر و خبری رسمی درباره آن دیده نمی‌شود. «دوپینگ» را رضا مقصودی با تهیه‌کنندگی سیدامیر پروین‌حسینی چندی قبل کلید زده و روزهای پر تب و تابی را برای رسیدن به آنتن سپری می‌کنند.

«دوپینگ» هم داستانی کمدی دارد که محمد بحرانی، نیما شعبان‌نژاد، شبنم مقدمی و الناز حبیبی از جمله بازیگران آن هستند.  این سریال را در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه ببینید.

سریال میان بر

شبکه پنج سیما در ایام نوروز مجموعه درحال پخش «میان بُر» را ادامه خواهد داد. «میان بُر» به کارگردانی یزدان فتوحی و امیر نوری در قالب داستان‌هایی که برای چند خانواده ساکن در یک آپارتمان رخ می‌دهد روایت خواهد شد. محور اصلی مجموعه، انتخاب صحیح در موضوعات مختلف و مراحل گوناگون زندگی از جمله انتخاب همسر، انتخاب شغل و همچنین انتخابات سیاسی است.

غلامرضا نیکخواه، کمند امیر سلیمانی، محمود جعفری، سیاوش رچاغی‌پور، شهین تسلیمی، جمید نیک نبرد، آرش نوذری و اشکان اشتیاق بازیگران این مجموعه هستند.

قرار است «میان بُر» از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ٢٣ از شبکه ٥ سیما و با یک روز تاخیراز یکشنبه از شبکه شما پخش شود.

*آنا

نظرات

  • ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۳:۳۲
    0 0
    به نظر من تو این شرایط تلویزیون باید یه برنامه فوق العاده برای از چند روز قبل از عید شروع کنه و تو این ایام که میگن از خونه خارج نشین وظیفه تلویزیون خیلی خیلی سنگینه و باید یه برنامه ریزی جهادی شاد و سرگرم کننده فوق العاده راه بیاندازه تا مردم به خاطر برنامه های تلویزیون هم که شده تو خونه بمونن اصلا میشه یه فرکانس جدید و شبکه جدید معرفی کنه برای این ایام که مردم ترقیب بشن و هزار تا برنامه های دیگه و فوق العاده که باید دیگه شروع کنه نزاره از شب عید شروع کنه 10روز به عید مونده

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.