دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵

مرتضی یعقوبی:

«فرصت برابر» دکور برنامه را در اختیار مدرسه تلویزیونی قرار داد

برنامه «فرصت برابر»

تهیه کننده برنامه «فرصت برابر» گفت: دکور این برنامه به دلیل تعطیلی مدارس به خاطر شیوع کرونا در اختیار مدرسه تلویزیونی که این روزها ضرورت بسیاری بر پخش چنین برنامه ای است قرار گرفت.

به گزارش سینماپرس، «مرتضی یعقوبی» تهیه کننده برنامه «فرصت برابر» در گفت و گو با فارس، با اشاره به تولید این برنامه گفت: هفته گذشته طی تصمیمی که با آقای سپهرین به واسطه ارتباط هایی که در وزارت آموزش و پرورش دارد، گرفتیم قرار شد تا دکور این برنامه به دلیل تعطیلی مدارس به خاطر شیوع کرونا در اختیار مدرسه تلویزیونی که این روزها ضرورت بسیاری بر پخش چنین برنامه ای است قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ما انشاله از سال آینده و بعد از نوروز با فرصت برابر در خدمت مخاطبانمان خواهیم بود. همچنین در ایام نوروز هیچ سالی ما برنامه نداشتیم.

این تهیه کننده در ادامه نیز بیان داشت: فرصت برابر در همین روزهای اخیر روزانه مخاطبان بسیاری داشت و صفحه این برنامه در اینستاگرام به طور روزانه ۵ هزار فالوور می گیرد.

وی با بیان اینکه این برنامه روی مهارت درس خواندن و انتخاب رشته متمرکز است، عنوان داشت: بازه زمانی مخاطبان فرصت برابر را ۱۵ تا ۲۵ سال قرار دادیم و زمان پخش نیز ساعت ۱۶ از شبکه آموزش است.

یعقوبی درباره تغییراتی که قرار است در آینده در این برنامه اعمال شود، نیز گفت: سه روز ابتدای هفته از شنبه تا دوشنبه برنامه داریم. روزهای شنبه روی موضوع انگیزشی، یکشنبه فنی حرفه ای و کار و دانش و دوشنبه ها درباره مشاغل و کارآفرینی صحبت خواهیم کرد و اطلاعات مفیدی را در اختیار مخاطبان قرار می دهیم.

وی با اشاره به تغییر مجری در این برنامه نیز افزود: تغییری در مجری ها نداشتیم و کیوان ساکت اف و کاوه یانقی به اجرای برنامه می پردازند.

یعقوبی افزود: در دو هفته پایانی سال با اینکه در حیطه اختیارات فرصت برابر نبود اما نسبت به دانش آموزان احساس مسئولیت کرد و برخی جزوه ها را در صفحه شخصی در فضای مجازی قرار داد و باعث برقراری ارتباط بین معلم ها و دانش آموزان با یکدیگر شد. از جمله این برنامه ها می توان به کار در منزل، تمرین ها، سوال های امتحانی، راهنمایی و ... اشاره کرد که برای همین کار دو ادمین استخدام کردیم تا روزانه به سه هزار کامنت ارسالی توسط مخاطبین برنامه پاسخ دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.