دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

برای جلوگیری از شیوع کرونا؛

فیلمبرداری آقازاده متوقف شد

سریال آقازاده

سینماپرس: سینا مهراد بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در"آقازاده" حضور دارد، از توقف فیلمبرداری این سریال خبر داد.

به گزارش سینماپرس،  سینا مهراد بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در همکاری دوباره با حامد عنقا در سریال "آقازاده" حضور دارد، از شرایط امروز جامعه و بیماری کرونا گفت. این بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه مجازی‌اش درباره نحوه مواجهه با ویروس کرونا نوشت: باید سریع و به موقع عمل کنیم، چرا که خیلی زود دیر می‌شود. افتخار می‌کنم در سریالی بازی می‌کنم که تهیه‌کننده آن برای حفظ جان عوامل و شکستن زنجیر شیوع کرونا در کشور، اولین پروژه‌ای بود که فیلمبرداری‌اش را با پذیرش تمام ضرر و زیان‌ها متوقف کرد. با توجه به اینکه نزدیک به ۶ ماه از تولید آن سپری شده و تنها سه هفته به اتمام آن باقی مانده بود، نه فقط در سینما، همه و همه‌چیز و همه‌جا.

سریال "آقازاده" با طراحی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود.

تلویزیون، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شبکه نمایش خانگی، بازیگران سینما و تلویزیون ایران،

امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز و هنرمندی نیکی کریمی، با حضور افتخاری محمدحسین لطیفی بازیگران «آقازاده» ‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.