چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

رضا مهرانفر خبر داد؛

ایرونیجات به آنتن نوروزی نمی‌رسد

«ایرونیجات»

سینماپرس: کرونا باعث شد تا رضا مهرانفر کارگردان "ایرونیجات" اعلام کند که این مسابقه تلویزیونی به آنتن نوروزی نمی‌رسد.

به گزارش سینماپرس، چندی پیش خبری منتشر شد که سری جدید "ایرونیجات" نوروزی می‌شود اما رضا مهرانفر کارگردان این برنامه از نرسیدن "ایرونیجات" به آنتن نوروزی خبر داد. مسابقه‌ای که رقابتش  بر سر حدس‌زدن قیمت کالاهای مختلف تولید ایران است و شاید بتوان گفت رقابتی است برای درست خرید کردن. کالاهایی در مقابل شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد و کسی که آن را به قیمت بهتر و پایین‌تر بخرد، برنده است. حدس‌زدن درست قیمت کالاها در هر بخش باعث صعود شرکت‌کننده به مرحله بعد شده و جوایز بیشتری را نصیب او خواهد کرد.  

سری اول مسابقه "ایرونی‌جات" در ۲۶ قسمت از شبکه ایران کالا پخش گردید و نزدیک به ۳۰۰ قلم کالای ایرانی اعم از خودرو، یخچال، تلویزیون، فرش، گاز، مایکروفر، آب میوه گیری، شمش طلا و... به برندگان اهداء شد. کلیه جوایز و محصولات در این مسابقه کاملاً ایرانی بوده است.

شیوع کرونا و فراهم نشدن شرایط حضور تماشاگران در استودیوی مسابقه، "ایرونیجات" هم مثل مسابقه "ایرانیش" شبکه ۲ متوقف شد. رضا مهرانفر به تسنیم  گفت: مسابقه "ایرونیجات" وابسته به تماشاگر است؛ به این صورت که شماره می‌گیرند و رندومی به مسابقه راه پیدا می‌کنند. هرکاری کردیم تا شرایط فراهم شود نشد! حتی پزشک به برنامه بیاوریم و موارد بهداشتی را رعایت کنیم اما با شیوع بیشتر ویروس کرونا، آنتن نوروزی را از دست دادیم؛ خودمان دوست داشتیم به نوروز تلویزیون راه پیدا می‌کردیم حتی حضور تماشاگران و وابستگی برنامه به آنها بسیار اهمیت دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که نمی‌توانستید ساختار برنامه را تغییر دهید، گفت: سعی‌مان بر رسیدن "ایرونیجات" جدید به آنتن نوروزی بود اما وابسته به تماشاگریم. اگر می‌خواستیم ساختار برنامه را تغییر دهیم هیجانی نداشت.  

مهرانفر از تلاش برای ضبط در اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: شبکه ایران کالا به ما باید اعلام کنند که اوضاع بهتر شود کار را آغاز کنیم. اما من فکر می‌کنم و پیش‌بینی‌مان بر شروع ضبط از اردیبهشت‌ماه است. تمام شرایط اولیه خرید جوایز و بقیه مقدمات کار برای سری جدید آماده است.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.