چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱

سلبریتی های کم سواد؛

عذرخواهی آقای سلبریتی بابت ادعاهای کذب خود+فیلم

امیرحسین رستمی  در تله فیلم همسایه ها به کارگردانی امیر حسین جهددوست

سینماپرس: امیرحسین رستمی درباره صحبت‌های جنجالی‌اش در برنامه زنده تلویزیون، توضیحاتی ارائه کرد و گفت: اگر صحبت‌های من ایجاد تشویش کرده است، عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش سینماپرس، امیرحسین رستمی بازیگر تلویزیون درباره صحبت‌های جنجالی خود در تلویزیون گفت: در برنامه «فرمول یک» سوالاتی را مطرح کردم که تقریباً بلافاصله بعد از برنامه دوستان متخصص از وزارت بهداشت با من تماس گرفتند. با آقای وهاب‌زاده مشاور وزیر بهداشت هم که زحمت انتقال دانشجویان از ووهان چین را کشیدند، چند جلسه گپ زدم. دیشب آقای دکتر ملک‌زاده در برنامه تشریف داشتند و سؤالات من تقریباً جواب داده شد.

وی افزود: من نمی‌دانستم که هر کشوری یک پروتکل اقلیمی دارد و دیشب متوجه شدم که مثلا ایتالیا اعتقاد به قرنطینه دارد اما انگلستان می‌گوید قرنطینه نمی‌کنم. ما در ایران الان باید کاری کنیم که نمودار سرعت رشد این ویروس و همه‌گیری آن به گونه‌ای باشد که از خط کادر درمانی ما بالاتر نزند. باید با در خانه ماندن این قضیه را کنترل کنیم.

رستمی اظهار داشت: درباره پروازهای آلمان گپ زدیم و من تازه فهمیدیم که آلمان تا ۳ روز پیش حتی به چین پرواز داشته است و از ۳ روز پیش این پروازها متوقف شده است.

این بازیگر افزود: درباره زیرساخت‌های فضای مجازی هنوز معتقدم سرعت نت پایین است، برای اینکه کادر درمانی راحت‌تر بتوانند با یکدیگر ارتباط بگیرند؛ دانش‌آموزان با مدارس و دانشجویان با دانشگاه و اساتید، باید وزیر محترم ارتباطات تمهیداتی ایجاد کند که سرعت اینترنت بالاتر برود.

وی گفت: اگر صحبت‌های من ایجاد تشویش کرده است، عذرخواهی می‌کنم. از تمام کادر درمان، پزشک و پرستاران این سرزمین ممنونم که در خط مقدم جنگ با کرونا هستند. امیدوارم اگر حرفی زدم که رنجش ایجاد شده است، مرا به عنوان یک فرزند این سرزمین ببخشند و دست همه‌شان را می‌بوسم و دست‌مریزاد می‌گویم.

رستمی در پایان یادآوری کرد مادر و خواهرش عضو کادر درمان ایران هستند.

نظرات

  • seyed mehdi ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۳۹
    0 0
    عذر خواهیش به چه درد میخوره هرکی فکو باز میکنه هرچی دلش میخواد میگه باید ثابت کنه وگرنه قانون تمام
  • شهر فرنگ ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۵:۲۵
    0 0
    اول اینکه این هنرمند محترم حرف های کذب نگفتند بلکه انتقاد کردند و خیلی هم خوب این کار را کردند و این فضای انتقاد باید در سطح رسانه ملی باشد و همین پاسخ ایشان الان در این ویدیو که نشان دهنده آگاهی ایشان به عنوان یک منتقد از مسائل پیش آمده هست ، همه ی صحبت های ایشان در تلویزیون حرف های برخی از مردم هم بود نه فقط ایشان ، و پاسخ داده شدن به این سوالات تازه فضا را آرامتر کرده است ، چشم های قرمز آقای رستمی احتمالاً از برخورد های بسیار زشت دیگران در چنین مواقع است و خوب هر منتقدی فعلاً با این جو فرهنگی که داریم باید این را تحمل کند ، بازگشت هرچه سریعتر ایشان به آنتن پخش نشان دهنده دامن نزدن به این موضوع و پذیرفتن انتقادات و پاسخ ها هست . ممنون

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.