دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹

پاسخ سازمان سینمایی به اظهارات امیرسیدزاده؛

چرایی عدم صدور مجوز ساخت برای دو فیلم سینمایی «هنگامه» و «گارد ریل»

آرم سازمان سینمایی

سینماپرس: مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی گفت: آقای سیدزاده یک پروانه ساخت متوقف دارند و طبق آیین نامه تا مشخص نشدن وضعیت آن فیلم، امکان صدور پروانه ساخت جدید وجود ندارد.

به گزارش سینماپرس، مسعود نجفی مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی درباره گلایه‌های سید امیر سید زاده تهیه کننده سینما مبنی بر عدم صدور پروانه ساخت دو فیلم سینمایی «هنگامه» و «گارد ریل»،   به خبرنگاران جوان، گفت: ایشان در تاریخ دوم آذرماه سال ۹۸ تقاضای پروانه ساخت برای فیلم «پوران» به عنوان اولین ساخته سینمایی شهره سلطانی را ثبت کرده اند که در تارخ ۱۶ دی ماه تصویب شده است و طبق آیین نامه، برای فیلم اولی‌ها تا صدور پروانه نمایش امکان صدور پروانه ساخت برای فیلم دیگری وجود ندارد.

وی ادامه داد: با این وجود طی جلسه‌ای که ایشان با معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی داشتند این همراهی صورت گرفت که درصورت به جریان افتادن تولید فیلم «پوران» تقاضای پروانه ساخت‌های دیگر در شورا بررسی شود که در نهایت این اتفاق هم نیفتاد.

نجفی اظهار کرد: همچنین با توجه به این تقاضاها که فیلم اول محسوب می‌شوند صلاحیت کارگردان فیلم «گاردریل» نیز برای کارگردانی فیلم اول مورد تایید شورا قرار نگرفت.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی با بیان اینکه آقای سیدزاده کاملا در جریان این اتفاقات هستند افزود: در این ایام و شیوع ویروس کرونا که نیازمند رفتار مسئولانه هستیم امیدواریم ایشان به دنبال کلیدزدن فیلم نباشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.